افزایش دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهدای هندیجان به همت خیرین

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از تامین هزینه خرید یک دستگاه دیالیز برای بخش دیالیز بیمارستان شهدای این شهرستان به همت خیرین خبر داد.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به مشکلات بخش دیالیز و پیگیری‌های انجام شده در جهت رفع این مشکلات گفت: کار خیر، باقیات صالحات است و خیرین این شهرستان همیشه پای کار هستند و هرجا نیاز به کمک آن‌ها داشته ایم، بی دریغ حمایت می‌کنند.

او افزود: با توجه به نیاز شهرستان به تخت‌های بیشتر در بخش دیالیز و افزایش فرسودگی و استهلاک دستگاه‌های موجود، پیگیری‌های فراوانی انجام شد تا توانستیم با کمک مالی خیرین دلسوز هندیجان و رایزنی‌های حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، یک دستگاه دیالیز خریداری کردند که آماده نصب و آغاز به کار است.

رئیسی با بیان اینکه هم اکنون ۴ دستگاه در بخش دیالیز بیمارستان شهدای هندیجان درحال فعالیت هستند و با آغاز به کار یک دستگاه جدید، تعداد آن‌ها به ۵ دستگاه می‌رسد، بیان داشت: قیمت آزاد این دستگاه ۳۰۰ میلیون تومان است که با رایزنی‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با قیمت دولتی ۹۵ میلیون تومان خریداری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار