مدیر مخابرات منطقه کردستان؛

پاسخگویی به یک میلیون و ۳۸۵ هزار تماس مشترکان کردستانی

حکمت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب سامانه ۲۰۲۰ به یک میلیون و ۳۸۵هزار تماس مشترکان کردستانی پاسخ داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مرکز تماس ۲۰۲۰ در راستای مشتری‌مداری و پاسخگویی صحیح به مشتریان در استان کردستان  از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به یک میلیون و ۳۸۵ هزار مورد تماس با این مرکز پاسخ داده شده است.

او افزود: ارائه خدمات از سوی این مرکز ۲۴ ساعته بوده و زمان انتظار برای پاسخگویی به مشترکان استان حداکثر دو دقیقه و ۳۰ ثانیه و زمان مکالمه هم یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده است.

حکمت  بیان کرد: ۹۹ درصد مشکلات و سوالات مشترکان در همان لحظه تماس پاسخ داده شده است و رضایت مشترکان کردستانی جلب شده است.

او افزود: نمودار‌ها و ماژول‌های ویژه این سامانه که توسط کارشناسان در این حوزه بررسی می‌شوند عدم پاسخگویی به یک درصد از کل تماس‌های مشتریان را نمایش می‌دهد که علت تماس‌های از دست رفته، قطع ارتباط از سوی مشترک و یا دلایل فنی بوده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۹۶ خط تلفن همراه و ١٦٨ هزار و ۵۷۲ پورت اینترنت خانگی مخابرات در کردستان وجود دارد و در سایه مشارکت و تعامل گسترده مردمی روز به روز بر دامنه خدمات و پوشش مخابراتی در استان افزوده می‌شود.

حکمت افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از اینترنت در استان همچون دیگر نقاط کشور افزایش پیدا کرده است و مشترکان بیشتری به دلیل عدم آشنایی با نرم‌افزار‌های جدید در فضای مجازی با مرکز ۲۰۲۰ تماس برقرار می‌کنند و همین امر وظیفه همکاران ما را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.