رئیس سازمان هلال احمر کشور:

۱۵۰ هزار دوز واکسن فایزر به زودی وارد ایران می‌شود/ نحوه دریافت اطلاع رسانی می‌شود

همتی گفت: ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر به زودی وارد ایران می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، همتی رئیس سازمان هلال احمر کشور در سفر خود به آبادان و خرمشهر گفت: ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونای شرکت فایزر قرار است به صورت اهدایی به ایران داده شود.

او افزود: به دلیل شرایط خاص نگهداری این واکسن با هماهنگی با وزارت بهداشت به زودی مراحل انتقال آن به کشور انجام خواهد شد.

همتی گفت: در زمان رسیدن واکسن اطلاع رسانی‌ها از نحوه‌ دریافت آن هم در رسانه‌ها منتشر خواهد شد و دیروز هم برای پیگیری بیشتر این موضوع نشست  در تهران برگزار کردیم.

او هدف از این بازدید‌ها را واگذار شدن اماکن ورزشی به سازمان هلال احمر عنوان کرد و از تامین تلاش برای تامین اعتبار در تهران برای نگهداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در خرمشهر خبر داد.

 رئیس سازمان هلال احمر کشور در خصوص  اینکه چرا شهر‌های آبادان و خرمشهر محروم از یک داروخانه تخصصی هلال احمر هستند، گفت: سازمان هلال احمر در احداث داروخانه در شهرستان‌ها محدودیتی ندارد و این نیاز به درخواست و پیگیری مسئولین شهرستان‌های مربوطه را دارد و ما آماده احداث داروخانه هلال احمر و تامین دارو برای این نوع داروخانه‌ها هستیم.

رئیس سازمان هلال احمر کشور همچنین از یک استخر سرپوشیده، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر و مرکز درمانی مادر و یک هتل در آبادان بازدید کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بیچاره اونایی که فایزر تزریق میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
به ما هم بدید