حسینی: امیدوارم مسئولان حمایت کنند تا نفت مسجد سلیمان دچار مشکل نشود/ ۳ روز یک بار هم برای ما بازی بگذارند، مشکلی نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: با وجود علاقه مندی هواداران و ریشه دار بودن تیم نفت  مسجد سلیمان، مشکلات ساختاری زیادی داریم و کارمان را خیلی دیرتر از تیم‌های دیگر و در شرایطی که حدود ۹۵ درصد بازیکنان فصل گذشته جدا شده بودند، شروع  کردیم. در این مدت تلاش کردیم با تست گیری و استفاده از بازیکنان باتجربه تیم را جمع و جور کنیم و خدا را شکر جوان‌های خوبی را جذب کردیم. ان شاالله بتوانیم روند خوبی که در پیش گرفتیم را حفظ کنیم. مسئولان شهری هم به ما کمک می‌کنند و در بحث هتلینگ از تیم‌های دیگر عقب  نیستیم، اما زمین تمرین ما مشکل دارد و مانند تیم‌های دیگر پولی نداریم. این واقعیت ماجرا است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا کمک‌های مالی به این تیم محسوس بوده، گفت: پیش از شروع فصل، مجوز تیم‌داری برای وزارت نفت صادر نشده بود، اما در آخرین لحظه با تیم داری این وزارتخانه موافقت کردند و مجوز‌های لازم صادر شد. بچه‌های ما ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند، اما مبلغ قرارداد آن‌ها خیلی پایین است و مانند تیم‌های دیگر بالا نیست. قرارداد‌های بازیکنان ما جمع و جور است. مسئولان کمک و حمایت می‌کنند تا ان‌شاالله در آینده مشکلی پیش نیاید و روند خوبمان تداوم داشته باشد.  

حسینی درباره صحبت با بازیکنان نفت مسجد سلیمان برای حفظ اتحاد این تیم گفت: بازیکنان خوبی داریم و به آن‌ها گفته‌ام که همیشه به فکر پیشرفت باشند، زیرا نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است تا در آن بتوانند خودشان را نشان دهند و به بالاترین سطح فوتبال کشور برسند. از نظر حاشیه‌ای مشکلی نداریم و تیم خوبی داریم. فقط نیاز داریم به تیم ما بیشتر توجه کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره حواشی دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی و درگیری‌های در پایان بازی گفت: اتفاق خاصی در آن بازی نیفتاد. هر دو تیم تحت فشار بودند و ماشین‌سازی می‌خواست ما را شکست دهد، اما خدا را شکر ۳ امتیاز را کسب کردیم. در جریان بازی درگیری‌های لفظی بین بازیکنان ۲ تیم به وجود آمد و در پایان این دیدار هم احمد گوهری که دروازه‌بان و کاپیتان تیم ما است، تلاش کرد جو را آرام کند، اما درگیری کوچکی میان آن‌ها به وجود آمد که خیلی زود تمام شد. بازیکنان جوان هستند و به دلیل احساسی بودنشان شلوغ‌کاری کردند، اما پس از حل شدن قضیه، به سرعت به سمت رختکن رفتند و مشکلی پیش نیامد.  

او درباره اعتراض چند تیم لیگ برتری نسبت به برنامه‌ریزی این مسابقات عنوان کرد: واقعیت این است که به این موضوع عادت کرده‌ایم و پوستمان خیلی کلفت شده است. اگر ۳ روز یک بار هم برای نفت مسجد سلیمان بازی بگذارند دیگر با این قضیه مشکلی نداریم.  

حسینی در ادامه گفت: واقعیت این است که هیچ کسی دوست ندارد چنین دعوا‌هایی را در فوتبال ببیند، اما بازیکنان جوان بی‌تجربگی کردند و اگر قرار است با آن‌ها برخورد شود، باید با تسامح به این ماجرا نگاه شود. فوتبال برد و باخت دارد و بازیکنان باید یاد بگیرند خودشان را کنترل کنند. اگر بخواهند با همین رفتار‌ها در رده‌های بالاتر حاضر شوند، تبعات بدی برای‌شان پیش می‌آید. ما هم وظیفه داریم این مسائل را به آن‌ها گوشزد کنیم، اما برخی مواقع هم باید چشم‌پوشی کرد تا بازیکنان جوان ضربه نخورند. بازیکنان نباید دیگر چنین اتفاقاتی را رقم بزنند.  

او درباره مشکلات سخت‌افزاری ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: تعویق یک روزه بازی ما با ماشین‌سازی باعث شد هزینه‌های زیادی را متحمل شویم. یک شب اجاره هتل به مخارج ما اضافه شد و بلیت پروازمان را هم از دست دادیم. متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما سیستم هیتینگ ندارند  و اگر بازی ماشین‌سازی و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاهی مانند آزادی برگزار می‌شد، با توجه به مجهز بودن این ورزشگاه به این سیستم، چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. از طرف دیگر متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما قدیمی است و سیستم گرمایشی و زه‌کشی خوبی ندارد. به همین دلیل چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. تغییر دیدار با ماشین‌سازی کار ما را سخت کرد، زیرا تمرکز بازیکنان نفت به هم خورد و اصلا فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد.  


بیشتر بخوانید:

بهادری: عده‌ای به سلیقه خودشان کاری کردند که مورد پسند مردم بزرگوار آذربایجان هم نبود


سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره بازی پیش روی تیمش مقابل پیکان نیز اظهار داشت: پیکان تیم خیلی سخت‌کوشی است و بازی کردن با این حریف کار خیلی دشواری است. آن‌ها مانند تیم ما خیلی خوب دفاع می‌کنند و برای بازی هایشان برنامه دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار