پیدا شدن جسد یکی از سرنشینان شناور واژگون شده خوارزم در حوالی جزیره قشم

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تلاش گسترده تیم‌های جستجو جسد یکی از سرنشینان لندینگ کرافت واژگون شده پیدا شد.

 اسماعیل مکی زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: پس از گذشت سه روز از واژگون شدن لندینگ کرافت خوارزم در آب‌های خلیج فارس (حوالی جزیره لارک) صبح امروز جسد یکی از ۷ سرنشین مفقود شده این شناور در آب های محدوده جزیره قشم پیدا شد.


بیشتر بخوانید


مکی زاده با اشاره به اینکه جسد پیدا شده برای شناسایی به دستگاه های مربوطه تحویل داده شد، افزود: تیم‌های جستجو و نجات دریایی متشکل از نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنان در حال جستجو برای پیدا کردن ۶ سرنشین دیگر این شناور هستند.

لندینگ کرافت خوارزم حامل ۱۵ دستگاه بیل مکانیکی روز جمعه ۵ دی از بندر شناص کشور عمان عازم بندرعباس بود، که در حوالی جزیره لارک دچار حادثه شد و ۷ سرنشین آن مفقود شدند که تاکنون جسد یک نفر پیدا شده است.

۶ نفر از سرنشینان شناور غرق شده خوارزم به نام‌های محمد عسکری زاده، فرزاد غلام رضایی، ستار صفری سکل، مصطفی بهادری، یاسر مانع بو حمیدی و موید عبدلیان پور ایرانی هستند و یک نفر نیز (اجین جانسون) تبعه کشور هندوستان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین عسکرزاده
۲۲:۰۶ ۱۷ دی ۱۳۹۹
پسر عموی عزیزم ناخدا جان انشالله سالم برگردی
Germany
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
ترو خدا بگردین ترو خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۹
لندینگ کرافت وازگون شده بارجی که بهش وصل بوده چیشده اونکه فکر نکنم واژگون شده باشه ولی اثری از اون تو تصویر مشخص نیست..