آغاز ثبت نام دوره‌های زمستانی کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام دوره‌های زمستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : ثبت‌نام دوره‌های زمستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به‌صورت برخط (آنلاین) و در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir آغاز شده و تا روز ۱۷ دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به زمان آغاز کلاس‌ها و رده‌های سنی شرکت کننده در این دوره گفت : شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۸ دی تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه (۴ سال به بالا)، نوخوان (۷ سال به بالا)، نونهال (۹ سال به بالا)، نونگاه (۱۲ سال به بالا) و نوجوان (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: بیش از ۲۰ کلاس و کارگاه آموزشی در قالب خوش‌نویسی، شعر سرایی، داستان‌نویسی، کاردستی، عروسک‌گردانی، پرورش خلاقیت، نقاشی، قصه‌گویی، اوریگامی، نجوم، عکاسی، تدوین و فیلم‌سازی، کارگاه حال خوش زندگی، و… برای این دوره پیش‌بینی شده است.

فتاحی ادامه داد: متقاضیان از دوره‌ها بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

او افزود: جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی، مهارت‌های زندگی و… در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir و پرتال مجازی کانون استان کرمانشاه به نشانی kermanshah.kpf.ir قابل دسترسی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار