بازی Mass Effect 4 تا پایان ۲۰۲۱ منتشر نمی‌شود

با توجه به پروژه های بزرگ شرکت BioWare پیش‌بینی می‌شود عرضه جدیدترین نسخه سری بازی‌های مس افکت به سال‌های بعد موکول شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت BioWare از پروژه جدید Mass Effect در مراسم The Game Awards 2020 رونمایی کرد. این بازی که همچنان نام مشخصی ندارد در بین کاربران با عنوان Mass Effect 4 شناخته می‌شود. تریلر منتشر شده از این بازی مشخص می‌کند که عنوان مذکور ارتباط مستقیمی با Mass Effect 3 دارد و همچنین بخش‌هایی مربوط به Mass Effect: Andromeda را نشان می‌دهد.

تریلر منتشر شده از Mass Effect 4 با به نمایش گذاشتن دو سیاره در راه شیری و پیشرفت انسان‌ها در سفر‌های فضایی آغاز می‌شود این ویدئو سپس به کاربران سیاره‌ای یخی را نشان می‌دهد که در آن تکه‌هایی از سپر N7 پیدا می شود. کاربران در این تریلر متوجه بازگشت شخصیت لیارا تی سونی می‌شوند که در کنار سه شخص ناشناس دیگر حضور دارد. به جز اطلاعات منتشر شده توسط تریلر بازی جدید مس افکت شرکت BioWare داده‌های دیگری را در اختیار طرفداران خود قرار نداده است.

با توجه به آن که عنوان Mass Effect: Legendary Edition قرار است در فوریه سال ۲۰۲۱ عرضه شود و پس از آن بازی‌های Anthem و Dragon Age انتشار می‌شوند، انتظار می‌رود زمان عرضه Mass Effect 4 در سال‌های آینده صورت گیرد. کاربران همچنین از پلتفرم‌های مد نظر BioWare برای اجرای مس افکت ۴ مطلع نیستند اما پیش‌بینی می‌شود این بازی تنها بر روی کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی اجرا شود.

علت عدم پشتیبامی Mass Effect 4 از کنسول‌های نسل قبل


بیشتر بخوانید


علت عدم پشتیبامی Mass Effect 4 از کنسول‌های نسل قبل

از آنجایی که زمان عرضه بازی سال‌ها بعد خواهد بود انتظار می‌رود BioWare از عرضه این بازی بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان خودداری کند. گفتنی است؛ تحلیلگران دنیای بازی بر این باورند که شرکت سازنده تصمیم دارد بخش آنلاین چند نفره و همچنین بسته‌های الحاقی فوق‌العاده‌ای را در اختیار خریداران Mass Effect 4 قرار دهد. از آن جایی که عناوینی مانند Mass Effect 3 از ویژگی‌های مذکور برخوردار بودند پیش‌بینی می‌شود شرکت BioWare با برنامه‌ریزی قدیمی خود پیش برود. همچنین با افزایش طرفداران بخش آنلاین و چند نفره بازی‌های مختلف انتظار می‌رود تمرکز BioWare بر روی بخش آنلاین بازی بیش از قبل باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار