قاسم پور: روی کاغذ شانس برد استقلال بیشتر از گل گهر است

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی استقلال و گل گهر و کیفیت ورزشگاه‌های ایران توضیحاتی داد.

 ابراهیم قاسم پور بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی استقلال و گل گهر و کیفیت ورزشگاه‌ها در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: روی کاغذ شانس برد استقلال به دلیل تجربه و بازیکنان با کیفیتی که دارد، بیشتر از گل گهر است، ولی گل گهر هم نشان داده حریف دست و پا بسته ای نیست و تیم خوبی روانه این مسابقات کرده است.

او افزود: پیش بینی این بازی بسیار مشکل خواهد بود، در کل هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، می تواند برنده این بازی باشد.

قاسم پور درباره اینکه اگر آبی پوشان مقابل گل گهر شکست بخورند وارد بحران می‌شوند افزود: باخت همیشه از لحاظ روحی و روانی تاثیرگذر است، آن هم در فوتبال ما که روی عملکرد بازیکنان نفش بسزایی می‌گذارد.

وی در مورد کیفیت ورزشگاه‌ها در وضعیت کنونی و اینکه آیا شرایط میزبانی از بازی‌های آسیایی را دارند گفت: فکر نمی‌کنم شرایط میزبانی در آسیا را داشته باشیم و ورزشگاه هایمان دچار کمبود‌هایی هستند. به نظرم نه هزینه اش را داریم و نه کسانی هستند که این کار را انجام دهند.

او در مورد قهرمان احتمالی نیم فصل بیان کرد: از الان نمی‌توانیم از تیمی به عنوان قهرمان لیگ نام ببریم، زیرا امتیاز‌ات نزدیک به هم است، ولی تیم‌هایی مثل صنعت نفت، استقلال، گل گهر و پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام خواب دیدی آقای قاسمپو ر بیشتر مساوی یا به نفع گل گهر میباشد
آخرین اخبار