تارتار: هیچ واهمه‌ای از بازی با تیم‌های سختکوش نداریم/دوست ندارم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیرم

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام کرد که بازی مقابل تیم سابقش آسان نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان تهران قبل از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نهم لیگ برتر بیان کرد: شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را انجام داده ایم. سعی کردیم بعد از تساوی با سایپا از نظر روحی و جسمی بازیکنان را ریکاوری کنیم. آمادگی خوبی داریم و انشاالله برای کسب یک نتیجه خوب مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیریم.

او درباره شرایط نفت مسجد سلیمان گفت: این تیم بسیار خوب و سختکوش است. آن‌ها از بازیکنان پرانرژی و جوانی سود می‌برند و کادرفنی خوبی هم دارند. قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، اما ما هم شرایط خوبی داریم و تیم قدرتمندی هستیم. هیچ واهمه‌ای از دیدار‌های دشوار نداریم و با هدف برد به زمین می‌رویم.

تارتار که سال گذشته هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت و بهترین نتایج تاریخ این باشگاه در لیگ برتر را به دست آورد، درباره رویارویی با تیم سابقش تاکید کرد: بازی مقابل تیمی که دوران بسیار خوبی را کنار هواداران داشتم، بسیار سخت است. ما سال گذشته روز‌های خوبی را کنار مردم مسجد سلیمان سپری کردیم. قطعا اگر حمایت‌های هواداران در سال گذشته نبود کسب آن نتایج خوب امکان‌پذیر نبود، اما با لطف خدا و همراهی کادرفنی، بازیکنان و حمایت هواداران شرایط خوبی برای ما رقم خورد.

سرمربی پیکان ادامه داد: برای من آسان نیست که مقابل نفت قرار بگیرم، اما به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و از این دست موضوعات وجود دارد. چاره‌ای نیست و باید برای موفقیت تیم تلاش کنم و امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.

تارتار درباره محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: مجید عیدی را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداریم. یکی دو بازیکن هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند که امیدواریم به بازی فردا برسند.


بیشتر بخوانید:


او در پایان افزود: به توانایی‌های بازیکنانم اعتماد دارم. امیدوارم این بار هم تلاش آنها نتیجه بدهد و با دست پر مسجد سلیمان را ترک کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار