مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

دلیل افت صنعت نفت، از دست رفتن تمرکز است/ نصاری توانست خودش را پیدا کند

پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دلیل افت تیم ما مقابل سایپا، از دست رفتن تمرکز تیم در برخی دقایق بازی بود و باید دلیلش را پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۲۰ دقیقه ابتدایی موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. حدود ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادیم و سایپا روی دروازه ما فشار آورد. سایپا در نیمه دوم به استفاده از توپ‌های بلند رو آورد و تلاش کرد توپ‌های برگشتی را برای خود کند که در این امر هم موفق بود. تیم حریف موقعیت‌هایی هم به دست آورد و در نهایت توانست به ما گل بزند.

مربی تیم صنعت نفت در ادامه عنوان کرد: از بازیکنان جوان و خوب تیممان که مانند دیدار قبل، پس از دریافت گل تمرکز خود را از دست ندادند و به سرعت به بازی برگشتند تشکر می کنم. مهم‌ترین شاخصه تیم ما در بازی با سایپا، برگشتن به جریان بازی و امید به گلزنی تا آخرین لحظه بود. با توجه به گلی که دریافت کرده بودیم، در ۱۰ دقیقه پایانی سیستم خودمان را به ۳-۳-۴ تغییر دادیم و تلاش کردیم بیشتر حمله کنیم که خوشبختانه روی یکی از ارسال‌ها توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. 

پیروانی افزود: سایپا هم در این مسابقه شرایط خیلی خوبی داشت و مقابل ما نسبت به بازی‌های قبلی‌اش، به ویژه از دقیقه ۴۵ تا ۷۰ بهتر کار کرد. سایپا اگر بتواند با همین روند پیش برود، جایگاهش در جدول بهتر خواهد شد، زیرا تیم خوبی است و کادرفنی خوبی در اختیار دارد. از میزبانی‌ سایپایی‌ها هم تشکر می‌کنم و برای این تیم در آینده آرزوی موفقیت دارم.

او گفت: پس از بازی با پورموسوی جلسه کوتاهی درباره عملکرد تیم خودمان داشتیم. باید فیلم بازی را ببینیم تا مشخص شود چرا در برخی از لحظات مسابقه تمرکز تیم از دست می‌رود. باید بهتر کار کنیم و برای دیدار بعدی آماده شویم. لیگ ادامه دارد و باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا تفاوت آب و هوایی تهران با آبادان سبب افت بدنی بازیکنان صنعت نفت در برخی دقایق این بازی شده است یا خیر، گفت: صنعت نفت در شهرستانِ هم سطح دریا و گرمسیر فعالیت می‌کند و تهران نسبت به آبادان آب و هوای سردتری دارد. با این وجود، فوتبال حرفه‌ای شده است و باید آب و هوای شهر‌های مختلف را برای بازیکنان شبیه سازی کنیم. شاید این موضوع روی عملکرد تیم ما کمترین تاثیر را داشته باشد و نمی‌توان گفت علت اصلی افت ما در این بازی سردی هوا بود. علت اصلی افت صنعت نفت، نداشتن تمرکز در جریان بازی بود.

مربی تیم صنعت نفت درباره عملکرد تیم داوری این بازی گفت: داور جوان بازی را کمتر در لیگ برتر دیده بودم، اما قضاوت خوبی داشت. خودش می‌تواند بازی را ببیند و شاید نسبت به تصمیم‌هایش تجدیدنظر کند. فکر می‌کنم داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت و در آینده می‌تواند با تجربه‌تر و بهتر قضاوت کند.


بیشتر بخوانید:


او درباره بازگشت حکیم نصاری به ترکیب صنعت نفت مقابل سایپا گفت: از این موضوع خیلی خوشحالم، زیرا حکیم از بازیکنان دوست داشتنی تیم ما است. او از لحاظ فنی و ارتباط با هم تیمی‌هایش و کادرفنی، خیلی به مربیان صنعت نفت کمک می‌کند. متاسفانه نصاری مدتی قبل دچار مصدومیت شد و چندین بازی را از دست داد. امروز هم که در ترکیب بود، هم خودش را پیدا کرد و هم در زدن گل تساوی نقش داشت. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم بیشتر از نصاری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.