شهید قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب حسینی بود

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) و جهاد و شهادت بود و شهادت ایشان اوج خباثت و ذلیلی آمریکا و مستکبران را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار نوروز اکبری با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بود و در هشت سال جنگ تحمیلی در مکتب امام خمینی (ره) و جهاد و شهادت تکامل یافته بود.

او اظهار داشت: سردار سلیمانی بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به تلاش و مجاهدت‌های خود در مناسب مختلف سپاه پاسداران ادامه داد و در سپاه قدس وظیفه ایشان سنگین‌تر شد و رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی ایشان برای دفاع از کشور‌های اسلامی بیشتر شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب گفت: شهید سلیمانی در بصیرت افزایی و تقویت وحدت کشور‌های اسلامی منطقه نقش مهمی داشت و گروه‌های مقاومت را در برابر دشمن شماره یک مسلمانان که تروریست‌های داعش بود متحد کرد.

سرهنگ پاسدار اکبری اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی پاداش سال‌ها تلاش و مجاهدت‌های ایشان بود، ولی برای سپاه اسلام یک فقدان بزرگ بود و قلب همه مردم ایران اسلامی و حتی سایر ملت‌های مسلمان را اندوهگین کرد.

او گفت: آمریکا و کشور‌های استکباری با شهادت سردار سلیمانی اوج خباثت و ذلیلی خودرا به نمایش گذاشتند و شهادت ایشان ثابت کرد که نام سردار سلیمانی لرزه براندام دشمنان انداخته و مستکبران در میدان نبرد توانایی رویارویی با این سردار بزرگ سپاه اسلام را نداشتند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار