درخواست جمهوری‌خوا‌هان برای رسیدگی به پرونده پسر بایدن

جمهوری‌خواهان خواستار بررسی دقیق مراودات تجاری هانتر بایدن هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارش داد جمهوری خواهان خواستار بررسی دقیق مسائل مطرح درباره هانتر بایدن پسر جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا هستند.

یک سناتور جمهوری خواه عضو کمیته قضایی سنای آمریکا خواستار انجام تحقیقاتی درباره هانتر بایدن شده است. دبی ویالسکو، عضو جمهوری‌خواه سنای آمریکا از ایالت آریزونا در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز تأیید کرد پیشتر در این ماه نامه‌ای را برای دادستان کل ارسال کرد و خواستار انجام تحقیقاتی درباره هانتر بایدن شد. او می‌گوید این تنها راه اطمینان یافتن از برگزاری یک تحقیقات کامل و درست است.

در همین حال، تام دیپری، معاون سابق دادستان کل این اقدام را تنها راه اطمینان یافتن از برگزاری تحقیقاتی عادلانه دانست.

دیپری گفت: این عضو جمهوری‌خواه کنگره درست می‌گوید ما به تضمین‌هایی نیاز داریم که نشان دهد تحقیقات درباره هانتر بایدن به روشی حرفه‌ای بی طرفانه انجام خواهد شد. فکر می‌کنم این یک مولفه بسیار مهم برای نامزد دادستانی کل محسوب می‌شود. این عضو کنگره حق دارد که بپرسد آن‌ها می‌خواهند چه کاری انجام دهند تا اطمینان حاصل شود این تحقیق به روشی مستقل انجام خواهد شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پسر بایدن را به فساد مالی و فرار مالیاتی متهم کرده است. دادگاه در حال تحقیقات در این زمینه است و هنوز حکمی در این زمینه صادر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار