در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تازه‌ترین جزئیات از تغییر سرویس دهی خطوط پر مسافر بی آر تی/ مینی بوس مخصوص بانوان در خط ویژه

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره آخرین جزئیات اقدامات انجام شده در خطوط اتوبوسرانی توضیحاتی داد.

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های ویژه‌ای که وارد خط ۷ شده‌اند، اظهار کرد: خط ۷ اتوبوس بی آر تی حد فاصل میدان راه آهن تا تجریش پرتردد‌ترین خط اتوبوسرانی است و برای کمک به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هفته جاری مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های ویژه‌ای را به این خط اضافه کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید وارد خط شده‌اند، گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس ویژه بانوان و ۱۰ دستگاه مینی بوس جدید برای کمتر کردن حجم مسافران به خط اضافه شده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره زمان فعالیت اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های ویژه بیان کرد: خط ۷ دارای دو ساعت پرتردد در صبح زود و ساعت ۵ عصر و پایان کار ادارات است، بر همین اساس این اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در این ساعات فعالیت می‌کنند. 

ترفع در پاسخ به این سوال که این اتوبوس‌ها تا چه زمانی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، گفت: تا زمانی که شهروندان از این طرح استقبال کنند، این اتوبوس‌ها به خدمت رسانی خود ادامه می‌دهند. 

وی ادامه داد: نگرانی‌هایی برای شهروندان وجود داشت مبنی بر اینکه آیا باید برای این مینی بوس‌ها نیز هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنند یا خیر، که باید بگویم این مینی بوس‌ها هزینه جداگانه‌ای ندارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار