بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۳)؛

از دانلود فایل منیجر قدرتمند تا دانلود ویرایشگر قدرتمند ویدئو

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۳)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۸)

دانلود StoryLab VIP 3.7.0 – اپلیکیشن ساخت استوری های مخصوص اندروید

در روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی بخش استوری‌ها است؛ اما محیط ساخت استوری در اینستاگرام برای بسیاری از افراد کسل کننده شده و اشخاص ترجیح می‌دهند از سایر نرم افزارها برای ساخت استوری‌های خود استفاده کنند.

برنامه StoryLab – insta story art maker for Instagram عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت استوری‌های زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط cerdillac توسعه داده شده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

 
دانلود StoryLab

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود X-plore File Manager 4.24.03 – فایل منیجر قدرتمند اندروید

ذخیره و دسترسی ساده محتوا و فایل‌های مختلف در گوشی برای همه کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد همواره تمایل دارند یک برنامه مناسب را برای مدیریت فایل‌های خود انتخاب کنند. نرم افزار X-plore File Manager یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین برنامه‌های مدیریت فایل برای گوشی‌های هوشمند است که می‌تواند از فرمت‌های مختلف در فایل‌ها پشتیبانی کند و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار به دلیل پشتیبانی از فایل‌های فشرده و محیطی زیبا و ساده محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده است. با استفاده از X-plore File Manager می‌توانید بر روی تمامی فایل‌ها و اطلاعات گوشی خود مدیریت داشته باشید. همچنین این برنامه به کاربران خود اجاره می‌دهد که بر روی فایل‌های فشرده خود رمز گذاشته و از آن‌ها حفاظت کنند.

Solid Explorer File Manager
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود SMV Audio Editor 1.1.19a – برنامه تغییر و ویرایش صدا اندروید

نرم افزار SMV Audio Editor ابزاری کاربردی برای کسانی است که می خواهند صدای خود را تغییر بدهند, با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و شما را به نوعی خاص تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت اپلیکیشن SMV Audio Editor در گوگل‌پلی ۷.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود

دانلود Cool Mi Launcher 3.6 – برنامه شبیه ساز لانچر شیائومی

نرم افزار Cool Mi Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت Cool Launcher App Team آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است.

لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند. این لانچر رابط کاربری محصولات شیائومی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و برای افراد بسیار جذاب خواهد بود.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.

برنامه شبیه ساز لانچر شیائومی


دانلود Yandex.Maps 10.0.675580 – مسیریاب پر امکانات و آفلاین یاندکس

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی بر خورند که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

نرم افزار Yandex.Maps یک مکان‌یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب‌نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزار مجبوب Yandex.Maps توسط گروه برنامه‌ نویسی یاندکس توسعه یافته و توانسته در مدت زمان بسیار کوتاه کاربران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند.


دانلود Yandex.Maps
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Xodo PDF Reader & Editor 6.0.9 – محبوب‌ترین ابزار پی‌ دی‌ اف

نرم افزار Xodo PDF Reader & Editor یک برنامه قدرتمند و محبوب برای ایجاد، ویرایش و مدیریت فایل‌های پی دی اف مخصوص دستگاه اندرویدی کاربران است.

به وسیله این نرم افزار افراد می‌توانند با تلفن همراه یا تبلت خود، به مطالعه فایل‌های پی دی اف بپردازند و از زمان خود لذت ببرند. اشخاص این امکان را در اختیار دارند که کتاب‌های کمیاب و مورد علاقه خود را با این نرم افزار، مطالعه کنند همچنین قادرند که زیر نکته‌های مهم کتاب خط بکشید یا آن‌ها را با رنگی متفاوت مشخص کنند.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند تصاویر گالری خود را به فایل پی دی اف تبدیل کرده و از طریق ابزار مختلف آن‌ها را شخصی‌سازه کنند.


دانلود Xodo PDF Reader & Editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly 201219.17.00 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Audio Beats 6.6.4 - پلیر صوتی گرافیکی و قدرتمند

 

دانلود Audio Beats

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود KineMaster 4.16.4 – کین مستر ویرایشگر قدرتمند ویدئو

اپلیکیشن KineMaster یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدئو‌های خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کار‌هایی همانند نرم‌افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابه‌جایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

این نرم‌افزار در حال حاضر جزو برترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم در سیستم عامل اندروید است و توانایی گرفتن خروجی از ویدئوها با کیفیتی بسیار بالا را دارد. از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار می‌توان به تغییر میزان نور در ویدئو، اضافه کردن افکت‌های مختلف در محل اتصال دو ویدئو به یکدیگر و نوشتن متن با فونت‌های مختلف اشاره کرد. در این نرم‌افزار امکان اضافه کردن تصویر به ویدئو نیز وجود دارد و نرم‌افزار کاین مستر از تمامی فرمت‌های تصاویر پشتیبانی می‌کند.

دانلود KineMaster

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 170.0.0.0.341– برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار