فرماندار بهبهان:

تعداد کرونایی‌ها در بهبهان یک رقمی شد/ ۶ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند

زمانی اصل تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بهبهان را ۶ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  یوسف زمانی اصل فرماندار و رئیس شورای سلامت بهبهان در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان گفت: پس ماه‌ها نبرد و مقابله کادر پزشکی و درمان با ویروس منحوس کرونا، هم اکنون ۶ نفر در بخش کرونایی بیمارستان‌ها بستری هستند.

او با اشاره به کنترل ویروس و کاهش شیوع و بستری‌ بیماران در هفته‌های اخیر در پی آغاز به کار طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی در بهبهان افزود: شهروندان باید به این نکته توجه کنند که شرایط بسیار شکننده است و باید رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی را ادامه دهند.

زمانی اصل اظهار داشت: علیرغم تست واکسن داخلی و امیدواری‌ها برای خرید واکسن از سایر کشورها، اما رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن را کنترل کنیم.

فرماندار بهبهان در ادامه با تقدیر از اداره آموزش و پرورش شهرستان و تلاش معلمان و مدیران در پیگیری آموزش‌های مجازی و تدریی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی، بیان کرد: برای برگزاری امتحانات نهایی نگرانی خاصی نداریم، اما باید بیشتر مراقب دانش آموزان مدارس روستایی باشیم.

رئیس شورای سلامت بهبهان ادامه داد: بیمارستان تامین اجتماعی با ترخیص آخرین بیمار کرونایی از امروز در وضعیت سبز آماده خدمت رسانی به همشهریان است، اما افزایش میزان تست‌ها مخصوصا در اماکن حساس و شلوغ همچون پادگان، زندان و تیپ تکاور امام حسن (ع) و همچنین لزوم رسیدگی به نیرو‌های زحمت کش خدمات شهرداری که مشغول فعالیت هستند، امری مهم و الزامی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.