رئیس پلیس راه استان اصفهان

جریمه‌های تردد در وضعیت زرد همچنان اعمال می‌شود

سرهنگ پورقیصری گفت: در حال حاضر دستوری مبنی بر لغو ثبت تردد با دوربین‌ها ابلاغ نشده است و به همان روال قبل جریمه‌ها ثبت می‌شود که جریمه تردد بین شهرهای زرد رنگ ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان، اظهار کرد: منع تردد بین شهری با وجود زرد شدن وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان اصفهان همچنان ادامه دارد.

او افزود: در گذشته سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد داشتیم که جریمه زمان وضعیت قرمز یک میلیون تومان، نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در وضعیت زرد هم مبلغ جریمه‌ها ۲۰۰ هزار تومان بود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر دستوری مبنی بر لغو ثبت تردد با دوربین‌ها ابلاغ نشده است و به همان روال قبل جریمه‌ها ثبت می‌شود که جریمه تردد بین شهر‌های زرد رنگ ۲۰۰ هزار تومان است.

او خاطرنشان کرد: هنوز هم تردد‌های غیرضروری مجاز نیست و دوربین‌های ثبت تخلف بر مبنای وضعیت زرد جریمه می‌کنند و هنوز لازم است بر تردد محور‌های استان نظارت شود تا به وضعیت بهتری از شیوع کرونا برسیم.

پورقیصری با اشاره به کنترل وضعیت کرونا با ایجاد محدودیت‌ها تصریح کرد: با همین کنترل‌ها و ایجاد محدودیت‌ها توانستیم بر افزایش شیوع کرونا غلبه کنیم و این روند را کاهش دهیم پس همچنان این محدودیت‌ها باید رعایت شود.

او اظهار کرد: در محور‌های استان پلاک‌های بومی حق خروج از شهر‌های خود را بدون مجوز ندارند و پلاک‌های بومی هم حق ورود به شهر‌های استان را ندارند و همه این تخلفات تا رسیدن به وضعیت سفید و ابلاغ دستورات جدید در این زمینه همچنان توسط دوربین‌ها ثبت شده و جریمه آن‌ها اعمال می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.