استاندار تهران مطرح کرد:

میزان بستری های کرونایی از ۶ هزار به ۲ هزار و ۳۰۰ نفر کاهش یافته است

محسنی بند پی گفت: در ۱۵ و ۱۶ آبان ماه تعداد بستری‌های کرونایی۶ هزار و ۷۰۰ نفر بود که الان این آمار به ۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در پایان جلسه طرح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مجموعه اقداماتی که در ماه‌های آذر و دی انجام شده، اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، منع تردد شبانه و فاصله گذاری اجتماعی و مکمل این‌ها طرح شهید سلیمانی است که شرایطی را در کشور و استان تهران فراهم کرده است تا  میزان بستری‌های کرونایی در کل کشور و استان به شدت کاهش پیداکند.

وی ادامه داد:میزان مرگ و میر هم بسیار کاهش پیدا کرده است. طرح شهید سردار سلیمانی سه محور، مراقبتی که شامل شناسایی به موقع، قرنطینه و رهگیری کسانی که دچار بیماری کرونا شده اند، محور دوم میزان نظارت بر مناطقی است که باید تحت پوشش قرار بدهیم و اینکه بدانیم  چقدر در این زمینه موفق بوده ایم و پس از آن کسانی که به لحاظ مالی دچار مشکل شده اند را مورد حمایت قرار دهیم و این طرح درحال انجام است و می‌توانیم این امیدواری را داشته باشیم که با اجرای این سه محور این طرح مدیریت کنترل این بیماری را در دست بگیریم و روند کاهشی این بیماری را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: در ۱۵ و ۱۶ آبان ماه تعداد بستری‌ها ۶ هزار و ۷۰۰ نفر بود که الان این آمار به ۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است و مرگ و میر در آن زمان ۸۰ تا ۹۰ نفر بوده که الان به ۲۸ نفر رسیده است. این روند کاهشی بسیار امیدوار کننده است و ما باید در حفظ این دستاورد‌ها و رعایت شیوه نامه‌ها و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا که عدم برگزاری مراسم‌ها و ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها با تجمع بیش از ۲۰ نفر ممنوع است که باید از سوی ادارات و دستگاه‌ها رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار