سردار سپاه پاسداران:

حاج قاسم خود را با تمام وجود خدمتگزار مردم می‌دانست

پورجمشیدیان یکی از سرداران سپاه در حاشیه مراسم یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش در باره این شهید بزرگوار صحبت کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اکبر پورجمشیدیان، سردار سپاه در حاشیه مراسم یادبود سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی درباره این شهید بزرگوار عنوان کرد: امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفای او خصوصا پهلوان شهید وحید زمانی نیا را برگزار کردیم.

او ادامه داد: تمام ملت‌های رنج کشیده و مظلوم عالم به شهید سلیمانی به واسطه این نکته که احساس می‌کردند حاج قاسم شخصیتی است که می‌تواند تمام مشکلات آن‌ها را برطرف کند و در راه آرمان آن‌ها فداکاری می‌کند، محبت خاصی داشتند.

او گفت: من احساس می‌کنم که حق این شهید بزرگوار است که همه ملت ما شخصیت او را بشناسند و از او الگو بگیرند.

او ادامه داد: یک نزدیکی و مشابهت خاصی بین پهلوان‌های ورزشی و رزمنده‌های کشورمان وجود دارد؛ از این جهت که همه این بزرگواران آن چه که در توان دارند را برای سربلندی پرچم کشورمان و این ملت پای کار می‌آورند.

او درباره مهمترین ویژگی شهید سردار سلیمانی عنوان کرد: صداقت و اخلاص حاج قاسم و مخصوصا مردم دار بودن او از مهترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود. او با تمام وجود خود را خدمتگزار مردم می‌دانست.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار