ابتکار خبرداد؛

لزوم جمع آوری بانک اطلاعاتی از زنان شهید، جانباز و ایثارگر

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره جزئیات برگزاری کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در جلسه هماهنگی کنگره‌ی لشگر فرشتگان تاریخ ساز اظهار کرد:در برگزاری این کنگره استانداری‌ها و دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند.

او با بیان اینکه گزارشاتی که در این باره به دستمان رسیده است حاکی از یک عزم جدی برای برگزاری است، ادامه داد: برگزاری این جلسه با شهادت حضرت زهرا(س) و برگزاری کنگره در آستانه ولایت ایشان تقارن زیبایی خلق کرده است.

ابتکار افزود: شهدا همیشه جنبه الهام بخشی و وحدت برای جامعه داشته اند و در شرایطی که ما از بسیاری از مسایل دلگیر می‌شویم به نوعی پیوند با شهدا نگاه‌های منفی موجود را از بین می برد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه شاید در گذشته نشست‌هایی در این زمینه برگزار شده باشد، اما هیچ کدام به این جامعیت نبوده است، ادامه داد: جمع آوری اطلاعات از این زنان یک عزم ملی را می‌طلبد و بنیاد شهید و معاونت زنان به تنهایی نمی‌تواند اطلاعات را جمع آوری کند.


بیشتر بخوانید


ابتکار افزود: اگر استان‌های مختلف ما را در شناسایی زنان کمک کنند می‌توانیم به یک بانک اطلاعاتی جامعی دست یابیم.

او با بیان اینکه جلب همکاری با جامعه دانشگاهی و مراکز علمی در اولویت است، ادامه داد: یکی از جنبه مهم این کنگره یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و باید هویت ملی تقویت شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: زنده کردن هویت ملی در میان نسل جوان دارای اهمیت است.

او با بیان اینکه عنوان این کنگره از یکی از پیام‌های مقام معظم رهبری برگرفته شده است، ادامه داد: توجه به سبک زندگی در حوزه ایثار یکی از جنبه‌های مهم این کنگره است.

ابتکار با بیان اینکه ارتباط برقرار کردن این کنگره با نسل دهه ٧٠ و ٨٠ یکی از اهداف است به نوعی که در این نسل تحول سازی ایجاد شود، ادامه داد: شخصیت شهدا فرا زمانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار