نقره داغ ۴۰ واحد صنفی در مازندران

۴۰ واحد صنفی مازندران به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان بازدید به عمل آمده که منجر به تشکیل ۸۸ پرونده تخلف شده است، گفت: ۴۰ واحد صنفی استان که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند با حضور بازرسان این سازمان و نمایندگان برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی پلمب شدند.

او با اشاره به بازرسی از ۲۷۳ واحد خبازی در مازندران در طی روز گذشته، گفت: ۱۲۴ تیم بازرسی فعالیت بازار استان را در طی این روز مورد رصد قرار داده اند.

قوانلو با تقدیر از واحد‌های صنفی رعایت کننده قانون نظام صنفی و شیوه نامه‌های بهداشتی، به آن دسته از متصدیان واحد‌های صنفی که نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت قوانین کوتاهی می‌کننند اعلام کرد که بازرسان این سازمان در بازار حضور داشته و با هر گونه اعمال غیر قانونی برخورد لازم را خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت ضوابط بهداشتی مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار