سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان:

امیدوارم عملکرد ما برابر تیم فوتسال فرش آرا بهتر از گذشته باشد

سرمربی تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان درباره آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: تیم ما فردا در مشهد باید به مصاف تیم شایسته فرش آرا برود. با توجه به اهدافی که باشگاه ابتدای فصل برای تیم تعیین کرده است، می‌خواهیم در هر بازی پله پله پیش برویم تا به امید خدا بتوانیم نسبت به ۳ بازی گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم.

او گفت: مطمئن باشید بازیکنان ما فردا تلاش می کنند تا در مشهد امتیاز کامل را بگیرند. فرش آرا تیم قابل احترامی است که از کادر فنی بسیار شایسته‌ای بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه هفته گذشته دیدار پر فشاری را برابر تیم سخت کوش ایمان شیراز پشت سر گذاشتیم، در طول هفته سعی کردیم بازیکنان را به بازی با فرش آرا برسانیم. متاسفانه ۲ بازیکنان ما از نظر وضعیت جسمانی در شرایط ایده آلی قرار ندارند، اما تلاش می کنیم تا آن‌ها را به بازی فردا برسانیم. سعی می‌کنیم در بازی با فرش آرا عملکرد بهتری نسبت به ۳ بازی گذشته داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم از شهر مشهد مقدس با امتیاز کامل به اصفهان برگردیم.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و بازار‌های روز کوثر اصفهان فردا ساعت ۱۵:۳۰ در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار