سوگند به خون سلیمانی؛ نماهنگی خیره کننده از رشادت‌های سردار دل‌ها

نماهنگ فوق العاده «سوگند به خون سلیمانی» (قسماً بدماء سليماني) را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یک نماهنگ دیدنی و خیره کننده همزمان با فرا رسیدن شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شده که گوشه‌ای از رشادت و عظمت این سردار بزرگ ایرانی را به تصویر کشیده است.

در فیلم زیر، این نماهنگ فوق العاده را که نام آن «سوگند به خون سلیمانی» (قسماً بدماء سليماني) است، مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
«سوگند به خون سلیمانی» (قسماً بدماء سليماني) که انتقام سختی و سنگین و خشن و شدید و نابود کننده و خار و ذلیل کننده و تمام کننده و غیر قابل جبران در انتظارتان است شیاطین بزرگ و کوچک و همپیمانانتان در منطقه سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و هرگز جهان اسلام ناب محمدی ص در هیچ زمانی و هیچ مکانی برای شما سفاکان تروریستهای جنایتکاران غارتگران آمریکایی صهیونیستی سعودی سقوطی و همپیمانانتان و جیره خوارانتان و کارگذارانتان امن و امان نخواد شد و هر کسی به شما در جهان اسلام ناب محمدی ص امنیت و دست بدهد بلا شک خائن است و دست و پاهایش را قلم می کنند امت واحده رسول الله ص و به اشد مجازات کیفری قانونی اسلامی خواهد رسید .
واسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۱ دی ۱۳۹۹
هر چه بیشتر عزت حاج قاسم در دنیا بالا رود، تنفر ملتها برعلیه امریکا بیشتر می‌شود همچنان وحشت امریکایی از بودن در منطقه. این همان تعبیری را دارد که خطبه های حضرت زینب داشت در حماسه کربلا.
آخرین اخبار