دیدار سردار دهقان با خانواده شهید آبراهامیان

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی با خانواده شهید وارطان آبراهامیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، با حضور در منزل شهید وارطان آبراهامیان از شهدای ارامنه جنگ تحمیلی، به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی و ولادت حضرت مسیح علیه السلام با مادر و برادران این شهید دیدار و گفتگو کرد.

سردار حسین دهقان ضمن ابراز خورسندی از دیدار با خانواده معزز این شهید والامقام گفت: برای عرض تبریک سال نوی میلادی و قدردانی از خانواده این شهید عزیز بر خود واجب می‌دانستم که خدمت مادر بزرگوار شهید آبراهامیان برسم و مراتب قدردانی خود را برای فداکاری و ایثار فرزند شجاع ایشان اعلام کنم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه دفاعی با اشاره به نقش مهم هموطنان مسیحی در طول تاریخ ایران و به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا اهمیت و ارزش والایی در حفظ کشور و امنیت مردم ایران دارند که جامعه ارامنه نیز در دوران دفاع مقدس شجاعانه در میدان نبرد و دفاع حاضر شدند و از این ارزش‌ها به خوبی حراست کردند و باید همواره یاد شهدا، اسرا و ایثارگران ارمنی را گرامی داشت.

در این دیدار که واروژ میناسیان و واهیک طروسیان رئیس و عضو شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز حضور داشتند، اسقف کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان ضمن تشکر از سردار دهقان به خاطر ارائه خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران، از درگاه خداوند متعال آرزوی سالی سرشار از صلح، دوستی و سلامتی برای همه مردم جهان به ویژه مردم شریف ایران کرد.

در پایان این نشست صمیمی، سردار حسین دهقان به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به خانواده شهید آبراهامیان اهدا کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.