زیاد نخاله:

شهید سلیمانی از همه عناوین و معادلات بزرگتر بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: سردار شهید سلیمانی از همه عنوان‌ها و معادلات و صفات بزرگتر بود و در میدان‌های نبرد حاضر و فعال بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایرانیان حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش گفت: از میان برداشتن او به دلیل ترس آمریکایی‌ها بود تا راه را به روی بزرگی طلبی و فساد صهیونیستی باز کنند و پروژه صهیونیست بتواند بر فلسطین مسلط شود و محاصره مجاهدین فلسطین تکمیل شود.

وی ادامه داد: تصمیم دشمن این است که فلسطین و قدس را بفروشند و این کار را در غیاب شهید حاج قاسم سلیمانی می‌کنند، شهادت می‌دهم حاج قاسم در رأس مجاهدان ملت فلسطین از قدس و فلسطین دفاع می‌کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه او فرماندهی بود که برای اسلام زندگی مجاهدانه‌ای داشت، گفت: او از همه عنوان‌ها و معادلات و صفات بزرگتر بود و در میدان‌های نبرد حاضر و فعال بود، به طور خاص در جبهه فلسطین حاضر بود و نبرد‌هایی که انجام می‌داد برای آن بود که به فلسطین و مجاهدین فلسطینی زندگی جدیدی عطا کند و اشغالگری صهیونیستی را از ملت فلسطین و این کشور بزداید.

وی اظهار کرد: شهادت می‌دهم موشک‌هایی که پایتخت رژیم صهیونیستی را در هم کوبید خود حاج قاسم در رساندن آن‌ها به مجاهدین فلسطینی نظارت داشت و علاوه بر آن بر رساندن تخصص‌ها تجارب و دانش‌های متعدد دیگری بر فلسطین نظارت می‌کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: سال قبل که حاج قاسم به شهادت رسید، شهادت ایشان آغازی بر فروپاشی‌های دیگر منطقه بود و دیدیدم که رهبران منطقه یکی پس از دیگری در برابر سرور آمریکایی شان برای کسب حمایت از خود با یکدیگر مسابقه می‌گذارند و فلسطین را می‌فروشند و این دلیلی بر شکست آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم اولین فلسطینی و اسلامی بود که پرچم حمایت از فلسطین را بر دوش داشت، مجاهد زیست و تمنای شهادت در خاک فلسطین را داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار