عاملی:

آغاز تست واکسن کرونا محصول نگاه راهبردی حکیم انقلاب اسلامی است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: دست یابی به فناوری تولید واکسن کرونا اتفاقی نبوده و محصول نگاه راهبردی حکیم انقلاب اسلامی است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی موفقیت محققین کشور و ورود واکسن ایرانی کرونا به مرحله آزمایش انسانی سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی با صدور پیامی این موفقیت را به جامعه علمی کشور و دست‌اندرکاران تولید این واکسن ایرانی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رهبر معظم انقلاب: علاج درد‌ها و مشکلات کشور در پیشرفت علمی است

موفقیت دانشمندان کشور در دستیابی به واکسن ایرانی برای مقابله با ویروس کرونا موجب غرور، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران شد.

در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه مانع از ورود واکسن بیماری کرونا به کشور عزیزمان شده است، محققان کشور موفق شدند که واکسن ایرانی تولید شده برای ویروس کرونا را وارد فاز آزمایش انسانی کنند که با انعکاس گسترده در جهان، غرور و عزت نفس هموطنان و ناراحتی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی همراه بوده است.

علاوه بر این گروه پیشرو در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گروه‌های دیگری از دانشمندان کشور به‌صورت موازی در حال تلاش برای دستیابی به واکسن کرونا هستند که اخبار خوبی از موفقیت‌های آن‌ها نیز رسیده است.

علم و فناوری به برکت انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مهمترین پشتیبان و پرچم‌دار این جریان در کشور بوده‌اند؛ توصیه به علم و پژوهش، نگاه به توان و ظرفیت داخل و تامین استقلال کشور برخی از نکات راهبردی معظم‌له است که در این روز‌ها اهمیت آن را بیشتر احساس می‌کنیم.

قطعا این توانایی علمی در کشور اتفاقی نبوده و محصول نگاه راهبردی حکیم انقلاب اسلامی است و به‌طور حتم این نگاه راهبردی همراه با حمایت‌های دولت محترم و همه کارگزاران نظام و البته تلاش فراگیر و خودباورانه اندیشمندان و محققان ایرانی، هم در گذشته و هم در حال و آینده موفقیت‌های بزرگتری را برای پیشرفت و استقرار جامعه سالم و الهی در پیش دارد.

این موفقیت کشور را برای دستیابی به واکسن کرونا به عموم مردم و جامعه علمی و به‌طور خاص محققین و پژوهشگران کشور تبریک عرض نموده و به مسئولان محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دست‌اندرکاران تولید این واکسن ایرانی خدا قوت عرض می‌کنم و مجددا از مدافعان عزیز سلامت در کشور که در یک سال گذشته شبانه‌روز کوشش و فداکاری برای مقابله با ویروس کرونا داشتند تقدیر و تشکر صمیمانه دارم.

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

برچسب ها: واکسن ، واکسن کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ دی ۱۳۹۹
دست مریزاد فرزندان انقلاب
آخرین اخبار