لیگ برتر فوتسال/ جشنواره گل سن ایچ برابر تیم ملی حفاری/ منصوری بالاخره طعم برد را چشید

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم‌های مدعی موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

تیم‌های اهورای بهبهان و ایمان شیراز در این هفته بازی نکردند.

شهید منصوری قرچک ۴ - شهروند ساری ۳

تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک و شهروند ساری عصر امروز به مصاف هم رفتند و در پایان تیم شهید منصوری قرچک موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ از سد تیم شهروند ساری عبور کند. این مسابقه به میزبانی شهید منصوری و در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد. تیم شهید منصوری هفته گذشته در دیدار با تیم مقاومت البرز با ۲ گل شکست خورد و شهروند ساری هم مقابل کراپ الوند قزوین با نتیجه مساوی ۵ - ۵ متوقف شد.

گیتی پسند اصفهان ۴ - کراپ الوند ۳

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ از سد شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری عبور کند. این مسابقه به میزبانی گیتی پسند و در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد. گیتی پسند هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و تیم کراپ الوند هم در مصاف با شهروند ساری به تساوی ۵ - ۵ دست یافت.

مقاومت البرز ۳ - مجتمع فردوس قم صفر

در دیگر مسابقه امروز ۲ تیم مقاومت البرز و مجتمع فردوس قم در کرج به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد. مقاومت البرز هفته گذشته در مصاف با تیم شهید منصوری پیروز شد و تیم مجتمع فردوس قم هم در مصاف با اهورای بهبهان توانست با ۵ گل به برتری دست پیدا کند.

مس سونگون ۶ - راگای تهران ۲

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم مس سونگون و راگای تهران به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت تیم مس سونگون توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از سد حریف تهرانی خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی مس و در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد. مس سونگون هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و تیم راگای تهران برابر تیم ملی حفاری اهواز موفق به پیروزی شد.

سن ایچ ساوه ۹ - ملی حفاری اهواز ۵

در یکی از دیگر مسابقه حساس امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان سن ایچ ساوه موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۵ از سد ملی حفاری اهواز عبور کند. تیم سن ایچ ساوه هفته گذشته در مصاف با تیم فرش آرا به تساوی ۳ - ۳ دست یافت و تیم ملی حفاری اهواز هم برابر تیم راگای تهران با ۲ گل شکست خورد.


بیشتر بخوانید:

حضور تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ سال ایران در تورنمنت شیراز


فرش آرای مشهد ۴ - کوثر اصفهان ۴

در آخرین مسابقه امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و کوثر اصفهان برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان ۲ تیم به تساوی ۴ - ۴ دست یافتند. این مسابقه به میزبانی فرش آرا و در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار