اهداف منچستر یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای تقویت تیم خود چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستر یونایتد علی‎رغم شروع ضعیف فصل موفق شد به روند رو به رشد خود بازگردد و در ۱۰ دیدار اخیر موفق به کسب ۸ پیروزی شده تا هم امتیاز با لیورپول در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. شانس قهرمانی دوباره در رقابت‌های لیگ در دوران پسا فرگوسن بیش از هر زمان دیگری در دسترس منچستر است.

البته برای تحقق این موضوع منچستر نیاز به تقویت در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه دارد.

مکس آرونز

مدافع جوان باشگاه نوریچ علی رغم سقوط این تیم یکی از مهره‌های درخشان و تاثیر گذار فصل گذشته نوریچ بود. البته آرونز تصمیم به ماندن در نوریچ گرفت، اما به نظر می‌رسد مدیران منچستر یونایتد قصد دارند با ارائه پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی شانس خود را برای به خدمت گرفتن این مدافع ۲۰ ساله امتحان کنند. حضور این مدافع تاثیر گذار که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی را دارد می‌تواند خیال شیاطین سرخ را از وجود یک ذخیره مطمئن برای آرون فن بیساکا را راحت کند.

رناتو سانچز

هافبک پرتغالی تیم فوتبال لیل تا چند سال پیش یکی از درخشان‌ترین استعداد‌های فوتبال اروپا محسوب می‌شد، اما بعد از انتقال ناموفق به بایرن مونیخ و سوانزی به شدت افت کرد. البته این بازیکن در لیل در حال بازگشت به بهترین فرم خود است و بار دیگر توجه تیم‌های مطرح اروپایی را به خود جلب کرده است. باشگاه لیورپول به این بازیکن ۲۳ ساله علاقه دارد و منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن باید با لیورپول رقابت کند.


بیشتر بخوانید


دایوت اوپامکنو

منچستر یونایتد مدتی است که قصد تقویت مرکز خط دفاع خود را دارد. سولسشر سرمربی این تیم در جریان دیدار تیمش برابر لایپزیک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ضمن تحسین دایوت اوپامکنو گفت که مشتاق دیدن این بازیکن از نزدیک است. البته دایوت اوپامکنو به تازگی قرارداد خود را با لایپزیک تمدید کرده است.

مویزس کایسدو

این هافبک ۱۹ ساله اکوادوری توانسته با عملکرد خوب خود در تیم فوتبال ایندپندینته و همچنین تیم ملی اکوادور توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی را به خود جلب کند. بازیکن جوان تیم ملی اکوادور که توانایی بازی به عنوان هافبک دفاعی و هافبک وسط را دارد به تازگی اعتراف کرده که منچستر یونایتد باشگاه مورد علاقه او است و آرزوی بازی برای این تیم را دارد. با این حال گفته می‌شود چلسی هم این بازیکن ۱۹ ساله را در نظر دارد.

لئون بایلی

از هافبک جامائیکایی بایرلورکزن به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیم‌های انگلیسی نام برده می‌شود. این بازیکن ۲۳ ساله در رقابت‌های این فصل موفق به ثبت ۹ گل و ۷ پاس گل شده و علاوه بر منچستر یونایتد، تاتنهام و آرسنال نیز وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۰۱:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۹
چی بگم
آخرین اخبار