رئیس بنیاد مستضعفان:

شهید سلیمانی هرگز از اقشار مستضعف غافل نبود

سلیمانی گفت: حاج قاسم در کنار مسئولیت سنگین نیروی قدس، خدمت به مردم و مستضعفان را وظیفه خود می‌دانست و مدیریت منطقه مانع از غفلت وی از مردم نشد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بنیاد مستضعفان، پرویز فتاح در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل ستاد بنیاد مستضعفان گفت: همه باید عمق وجودی شهید سلیمانی را بشناسیم و به سیره اش عمل کنیم. ساده زیستی، اخلاق مداری، تواضع، دین مداری و صداقت از صفات بارز این شهید بزرگوار است.

وی عملکرد فراجناحی و خارج از قیل و قال‌های سیاسی را یکی از مهمترین ویژگی‌های شهید سلیمانی توصیف کرد و گفت: مردم ما قدر افراد خالص و خدوم را می‌دانند و محبوبیت گسترده این شهید بزرگوار به عنوان یک چهره نظامی در میان مردم یکی از پدیده‌های منحصر بفرد دنیای امروز است.

فتاح تاکید کرد: امروز به وضوح می‌توان فهمید که اداره مملکت در همه امور به منشی، چون منش شهید سلیمانی نیازمند است و همه مسئولان باید نوع نگرش وی را برای خود الگو قرار دهند و به این نکته فکر کنند چراحاج قاسم با اینکه از دوربین‌ها و دیده شدن فراری بود، تا این اندازه در دل‌های مردم نشست و مورد توجه قرار گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سفر اخیرش به خوزستان و بازدید از مناطق محروم این استان گفت: در سفر به خوزستان با چشم خودم دیدم که مردم با وجود فقر و تنگدستی به نظام اسلامی ابراز ارادت می‌کردند. اکنون ما مسئولان هستیم که باید تمام تلاش و همه ظرفیت‌های موجود را برای رفع مشکلات مردم بسیج کنیم و در این راه کوچکترین کوتاهی و قصوری بخشیده نخواهد شد.

فتاح با اشاره به وظایف بنیاد مستضعفان برای مقابله با فقر و افزایش توان اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: اگر مدیران و کارکنان بنیاد مستضعفان بخواهند ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشند، باید افزایش تولید و رسیدگی به محرومان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و معنای امتداد راه حاج قاسم در بنیاد، جز خدمت به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه و افزایش بنیه اقتصادی کشور نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار