اجرای طرح ۷۰/۳۰ در تامین اجتماعی استان اردبیل

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح ۷۰/۳۰ توسط این سازمان با هدف کاهش مراجعات حضوری و ارایه خدمات الکترونیک غیر حضوری به شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید بشر خواه، مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل امروز در آیین معارفه سرپرست جدید اداره تامین اجتماعی خلخال گفت: این طرح با ارایه ۳۰ خدمت غیرحضوری ۷۰ بار مراجعه حضوری افراد تحت پوشش این سازمان را کاهش می‌دهد و بعنوان حرکتی تکمیلی و جامع برای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده است.

او بیان کرد: هم‌اکنون از ۳۰ خدمت غیر حضوری پیش بینی شده در این طرح ۱۷ نوع خدمت از سوی اداره کل تامین اجتماعی و شعبات شهرستانی استان به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود و این خدمات همچنان رو به افزایش است.

بشرخواه گفت: با اجرای کامل این طرح ۷۵ درصد از مراجعات مردمی به شعب تامین اجتماعی در مناطق مختلف استان اردبیل کاهش خواهد یافت.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در دهه ۹۰ شاهد رشد روزافزون خدمات غیرحضوری و اینترنتی به افراد تحت پوشش از جمله مشاهده سوابق، فیش مستمری، ارائه لیست حق بیمه، دریافت فیش واریزی و سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices و فراهم شدن شرایط ثبت درخواست‌های مخاطبین برای دریافت خدمات غیر حضوری بوده ایم و با اجرای طرح ۷۰/۳۰ گامی بلند در تکمیل این روند می‌باشد.

او گفت:پس از شیوع کرونا در کشور اجرای طرح ارایه خدمات غیر حضوری به مراجعین از جمله اقدامات مهم صورت گرفته شعب تامین اجتماعی استان اردبیل برای مقابله با شیوع این ویروس بوده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.