معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور در اصفهان؛

اهدای هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد اصفهان

علی جعفری گفت:شرکت پالایش نفت اصفهان با پیوستن به کاروان همدلی، مواسات و کمک مومنانه، هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان اصفهان اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور در آیینی نمادین که با حضور ۶ دانش آموز به نمایندگی از دیگر دانش آموزان در اصفهان برگزار شد؛ با بیان اینکه تولید کنندگان و صاحبان صنایع استان، پیشتازان عرصه خیر و احسان هستند، گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان با پیوستن به کاروان همدلی، مواسات و کمک مومنانه، هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان اصفهان  اهدا کرد.

علی جعفری افزود: این تبلت‌ها بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی صورت گرفته با همکاری مجموعه پالایشگاه اصفهان، به دانش آموزان خانوار‌های تحت حمایت در سراسر استان اهدا خواهد شد.

او با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار دانش آموز در خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان مشغول تحصیل هستند، گفت: در ابتدای سال تحصیلی چهار هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش آموزان امکانات لازم برای تحصیل غیر حضوری نداشتند و تاکنون با تبلت‌های اهدا شده پالایشگاه اصفهان و با همکاری خیران و نیکوکاران صنایع بزرگ استان، سه هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش آموزان دارای تبلت یا گوشی هوشمند شده اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور افزود: همچنان هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد استان، بدون امکانات مناسب برای شرکت در کلاس‌های درس مجازی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.