کشف ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ ماسک سه لایه غیر بهداشتی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، از کشف ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ ماسک تقلبی سه لایه و ساده در کارگاهی غیر مجاز در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، اظهار کرد: روز گذشته خبری در خصوص ساخت، تولید و توزیع ماسک سه لایه و ساده در کارگاهی بدون مجوز‌های قانونی در حوالی بزرگراه رسالت دریافت شد و تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و تایید صحت خبر دریافتی، با هماهنگی‌های قضائی، عصر روز گذشته، تیمی از ماموران این معاونت به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو و دادستان جرائم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این واحد کارگاهی بدون اخذ مجوز‌های قانونی بدون رعایت اصول بهداشتی اقدام به تولید و توزیع ماسک‌های تقلبی می‌کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این واحد کارگاهی بیش از ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ ماسک سه لایه و ساده در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مرادی گفت: کارگاه موصوف پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار