معرفی نفرات برتر مسابقه «سردار دلها» در باغملک

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باغملک گفت: با حضور بانوان فرهیخته، نفرات برتر مسابقه «سردار دلها» در این شهرستان معرفی شدند.

حجت الاسلام رسول شیخ نیا رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: امروز مراسمی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش با همکاری جمعیت بانوان فرهیخته این شهرستان برگزار شد.

او افزود: به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه «سردار دلها» در ۳ بخش دل نوشته، نقاشی، خوشنویسی و  وصیت نامه شهید بین بانوان فرهیخته در این شهرستان برگزار شد که در بخش دل نوشته، رضوان قبادیان و  احمدی کرد، در بخش نقاشی، مدینه اسدی و  سمیرا آقایی و در بخش خوشنویسی مدینه اسدی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

حجت الاسلام شیخ نیا با بیان اینکه در پایان با اهدای جوایزی از برندگان نهایی مسابقه «سردار دلها» تجلیل شد، اظهار داشت: یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه زنده می ماند و ان شاء الله بتوانیم رهرو خوبی برای آن سردار باشیم و مسیر این شهید را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.