یحیی السریع: قابلیت حمله به تأسیسات حیاتی دشمن را داریم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از قدرت خود برای هدف قرار دادن اهداف حیاتی در عربستان سعودی سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نوشته المسیره، سرتیپ یحیی السریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن  از قدرت نیروهای خود برای هدف قرار دادن اهداف حساس در عربستان سعودی گفت. 

او گفت: دشمن باید این پیام را به خوبی درک کند که موشک‌های بالستیک و بالدار یمن می‌توانند تأسیسات حیاتی دشمن را هدف قرار دهند.

یحیی السریع در ادامه اضافه کرد: ما در عمق عربستان ۱۰ هدف حیاتی و حساس را رصد کردیم که هر لحظه ممکن است مورد اصابت قرار بگیرند. نیرو‌های ما آماده انجام حملات خاص در مدت زمان بیش از ۲۴ ساعت هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: مسیر‌های جدید حمله که ما آن‌ها را فاش نکردیم، بسیار سریع و دقیق هستند. 

او ادامه داد: ائتلاف سعودی در یک سال گذشته بیش از ۸۸۸۸ حمله هوایی به ۱۳ استان یمن انجام داده که ۴۱۰ مورد آن، به وسیله پهپاد بود. استان مأرب به تنهایی ۳۶۲۱ بار، استان الجوف ۱۹۸۱ بار و صعده ۷۲۶ بار مورد حمله هوایی قرار گرفته‌اند. حملات هوایی ائتلاف سعودی در سال ۲۰۲۰ صد‌ها کشته بر جای گذاشته و خسارات زیادی به دارایی‌های مردم وارد کرده است.

به گفته یحیی السریع، بیش از ۹۷۴ عملیات نظامی در طول یک سال گذشته علیه ائتلاف سعودی انجام شد که بارزترین آن‌ها عملیات «بنیان المرصوص»، «فامکن منهم» و عملیات پاکسازی منطقه «قیفه» بود. صد‌ها تن از عناصر ائتلاف سعودی خود را به نیرو‌های یمنی تسلیم کرده‌اند. همزمان بیش از ۶۴۶۷ تن از عناصر ائتلاف کشته و بیش از ۸۸۹۹ تن دیگر زخمی شده‌اند. همچنین بیش از ۱۰۹۰ خودرو و نفربر و تانک و ادوات نظامی ائتلاف سعودی منهدم شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: ۲۵۳ موشک بالستیک به سمت اهداف دشمن سعودی شلیک شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۵ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار