فکری: از سازمان لیگ می‌خواهم کنترل بیشتری روی نیمکت‌ها داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه استقلال، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوبی بود. هر ۲ تیم به دنبال فوتبال بودند و به دنبال ضد فوتبال و بازی بسته نبودند. تیم آلومینیوم خط حمله خیلی خوبی دارد و می‌تواند برای هر تیمی خطرساز شود. جا دارد به بازیکنانم در دفاع تیمی و دفاع خطی خسته نباشید بگویم. خدا را شکر توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. در هر ۲ نیمه می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، با این حال از بازیکنانم ممنونم.

او تصریح کرد: داور در مجموع خوب سوت زد. همکارانم به من چند اشتباه داور را گفتند، اما در مجموع داور خوب سوت زد. تیم آلومینیوم به همه صحنه‌ها اعتراض می‌کرد (باخنده). از سازمان لیگ می‌خواهم کنترل بیشتری روی نیمکت‌ها داشته باشد. در نیمه اول این اتفاق بیشتر رخ داد و شاید آرامش بازی گرفته شده بود. در مجموع به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها ممنونم.

فکری درباره دربی گفت: در دربی همه چیز به بازی و شرایطش بستگی دارد. به دنبال این هستیم که با انگیزه و باقدرت وارد زمین شویم.

او درباره مصدومان و محرومان استقلال گفت: باید دید تا روز بازی چه می‌شود. شیخ رسیده و اگر نادری هم مشکلی پیش نیاید، می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم با ترکیب کامل به دربی برسیم. به بازیکنان گفته ام که اگر تمام بازیکنان برسند کار ما سخت‌تر می‌شود. البته در این صورت برای تغییرات دست ما بازتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ دی ۱۳۹۹
اگه داشت که جلوی فحاشی و تخلفات تو را میگرفت آقای به اصطلاح مربی
آخرین اخبار