نکونام: امیدوارم اشتباهات داوری در بازی‌های فولاد سهوی باشد

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به فیلم بازی، خطایی که در پایان بازی برای تیم مس گرفته شد، صد در صد اشتباه بود، اشتباهی که بازی را برای ما تمام کرد.

او ادامه داد: داور می‌گوید که داور پشت دروازه این خطا را گرفته و من تصمیم گیرنده نبودم که این هم اشتباه است و فرقی نمی‌کند. این داور با سوت اشتباه خود باعث شد ۲ امتیاز حساس از دست ما برود.

او گفت: این بازی، چهارمین مسابقه متوالی است که ما از داوری ضربه می خوریم، آن وقت مسئولان می‌گویند داوران در این فصل اشتباه تاثیر گذار نداشته اند، اشتباه تاثیر گذار یعنی این که تیم ما چهار مسابقه متوالی از داوری ضربه می‌کند.

او ادامه داد: از زمانی که گفتند فولاد امسال تیم قدرتمندی شده است این بلا‌ها را سر تیم ما می‌آورند. ۵ امتیاز تیم ما با اشتباه داوران از بین رفته است، من در این فوتبال بوده ام و بالا و پایین این فوتبال را دیده ام، اما این اتفاقات دیگر کاملا مشخص است که به چه دلایلی برای ما پیش می آید .

نکونام گفت: به مسئولان استان خوزستان می‌گویم نمی‌گذارند که ما را حت کار خود را انجام دهیم. البته امیدوارم همه این اتفاقات سهوی بوده باشد، اما این اتفاقات و اشتباهات باعث می‌شود آدم به چیز‌های دیگر در این فوتبال فکر کند.

نکونام در پایان گفت: نمی‌دانم مشکل با سعید آذری است که حرف‌های خودش را رک می‌زند یا با من و یا با استان خوزستان که این بلاها را سر تیم ما می آورند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار