توصیه‎ای که از حاجی بخشی دفاع مقدس به یادگار ماند:

باید صندلی حضرات چپ و راست را لرزاند وگرنه آب از آب تکان نمی‌خورد

مسعود ده‎نمکی به مناسبت سالروز درگذشت حاجی بخشی معروف دفاع مقدس، پستی را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود ده‌نمکی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون که بیشتر در حوزه دفاع مقدس و مسائل سیاسی اجتماعی روز فعالیت می‌کند، به تازگی تصویری قدیمی از خود و حاج ذبیح الله بخشی، معروف به حاجی بخشی را در صفحه‌اش منتشر کرده و نوشته است:

"همه چیز به سواد آکادمیک نیست معرفت و قدرت تحلیل مهم است. از شهریور ۱۳۶۷ به هم دست دادیم تا آخرش مطالبه گر راه و آرمان رفقای شهیدمان باشیم .
در کنار سایر دوستانی که خیلی از آن‌ها امروز یا شهید شده اند یا رئیس .
اما او حاج بخشی ماند ولی به دیگران گفت برای عملیاتی شدن آرمان‌ها باید صندلی حضرات چپ و راست را لرزاند وگرنه آب از آب تکان نمی خورد
"

حاجی بخشی . مسعود ده نمکی

حاجی بخشی را احتمالا همه کسانی که آن روزها در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند می‎شناسند، او از سن ۴۷ سالگی به جبهه‌ اعزام شد و  در طول ۸ سال دفاع مقدس در جبهه‌ها بلند‌گو به دست به تقویت روحیه رزمندگان می‌پرداخت. ذبیح الله بخشی که در جنگ لقب حبیب بن مظاهر را نیز به او داده بودند، از مجروحان دفاع مقدس بود و دو پسر، برادر و یک داماد او نیز در جنگ تحمیلی شهید شدند. این رزمنده سرشناس سرانجام در ۱۶ دی ماه ۱۳۹۰ درگذشت و مقام معظم رهبری نیز با صدور پیامی، درگذشت وی را تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۹
دقیقا جناب ده نمکی چه تاثیری روی ارتقای فرهنگ کشور داشته . چند تا فیلم سینمایی بی محتوا که هدفشون فقط فروش زیاد بود. فقط نمیشه قشنگ حرف زد باید در عمل ثابت کرد. مشکل امثال شما اینه که افکار عمومی رو خیلی دست کم میگیرن و فکر میکنین متوجه تناقض رفتار و عدم صداقت شما نیستن.