بهینه سازی مصرف انرژی با برنامه ریزی و همکاری مردم امکان‌پذیر است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: بهینه سازی مصرف انرژی با برنامه ریزی و همکاری مردم و بخش‌های مختلف امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه بررسی مدیریت مصرف سوخت زمستانی استان گفت: بهینه سازی مصرف انرژی یعنی انتخاب الگو‌ها و اتخاذ و بکارگیری روش‌ها و برنامه ریزی دقیق در مصرف درست حامل‌های انرژی بدون برنامه ریزی دقیق از سوی دستگاه‌های متولی و همکاری مردم و بخش‌های مختلف امکان پذیر نیست.

او اظهار کرد: اولویت اول تامین برق با مصارف خانگی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز حیاتی و حساس است و تمامی دستگاه‌ها نیز باید نسبت به تست و بازبینی موتور ژنراتور‌های خود برای مواقع اضطراری اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: شرکت توزیع برق با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و با اکیپ‌های فنی برای مدیریت بهینه و صرفه جویی مصرفی در کارخانجات و مراکز تولیدی با مشوق‌های لازم حضور یافته قرار داد می‌بندد.

قلندری گفت: شرکت توزیع برق وگاز برنامه‌های عملی خود را در خصوص کاهش بار مصرفی به تفکیک در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌دهد تا با هماهنگی فرمانداران اقدامات لازم صورت گیرد.

او با درخواست از هم استانی‌ها برای صرفه جویی در مصرف برق و گاز گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی به معنای سخت گذشتن به مردم نیست، بلکه هدف مصرف بهینه است ودر این راه صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها و کانال‌های خبری و فعالان فضای مجازی در آگاه سازی مردم نقش پررنگی دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار