وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مطرح کرد:

جایگاه بسیار خوب کشور در عرصه علم

غلامی گفت:خوشبختانه در اثر تلاش‌های جوانان علی رغم همه محدودیت‌ها کشور جایگاه بسیار خوبی در زمینه علم داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه همایش ملی تجلیل از برگزیدگان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری آزمون سراسری ۹۹ بدون احتساب سهمیه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
 
در همین مراسم منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: کار ارزشمندی که عزیزان ما در بنیاد شهید انجام داده اند و قدردانی از جوانان خانواده‌های ایثارگر که در عرصه علم تلاش می‌کنند بسیار تاثیر گذار است و در دین مبین اسلام هم از ابتدای رسالت پیامبر علم سر لوحه تمام امور بوده است.
 
وی ادامه داد:جوانان ما سرمایه‌های بزرگ این عرصه هستند و آنچه که حاصل تلاش‌ها است باید به دست جوانان سپرده شود تا در آینده خیلی بهتر در اختیار مردم قرار گیرد. در اعتقادات ما به این فریضه بسیار توجه شده است و کشور ما هم در شرایط پیش رو حتما به این جوانان نیاز دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خوشبختانه در اثر تلاش‌های جوانان علی رغم همه محدودیت‌ها کشور جایگاه بسیار خوبی داشته است و قطعا این جزء افتخارات نظام اسلامی است که توجه و نگاه به آینده  این نظام به علم را نشان می‌دهد.
 
غلامی بیان کرد:بعد از انقلاب اسلامی تعداد زیادی از شهدا دانشجو بودند که بسیاری از آنان از نخبه‌ها بوده اند. ایثارگران عزیزی که افتخار خدمت به آن‌ها را داریم بسیاری از نخبگان کشور هستند. این عزیزان که به دانشگاه وارد می‌شوند نشان دهنده این است که این عزیزان و فرزندان ایثارگران شایستگی حضور در دانشگاه‌ها را دارند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار