شرکت Zyrus قدرت اتومبیل Huracan را به ۱۲۰۰ اسب بخار رساند

شرکت نروژی Zyrus با در اختیار گرفتن ۱۲ اتومبیل Lamborghini Huracan آن‌ها را به شکل فوق‌ العاده ای ارتقا داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Zyrus Engineering یک کارگاه اختصاصی در نروژ است که روی اتومبیل Lamborghini Huracan فعالیت دارد تا قدرت خودرو را به نهایت ممکن برساند. این مجموعه مدل ارتقا یافته خودروی مذکور را LP1200 Strada نام‌گذاری کرده و اکنون قرار است پس از دو سال فعالیت و آزمایش آن را به بازار جهانی عرضه کند.

این اتومبیل طی این دو سال در مسابقات بسیاری شرکت کرده و مسیری مطابق با ۶ هزار کیلومتر را پشت سر گذاشته است. با وجود آنکه خودروی LP1200 Strada برای استفاده عمومی عرضه می‌شود این اتومبیل می‌تواند ۱۲۰۰ اسب بخار را به خریدار خود ارائه دهد. این خودروی فوق‌العاده با موتور ۵.۲ لیتری دو قلوی توربو عرضه خواهد شد که ۱۰ سیلندر نیز دارد.


بیشتر بخوانید


وزن ابرخودروی فوق‌العاده LP1200

وزن ابرخودروی فوق‌العاده LP1200

اتومبیل ارتقا یافته Huracan نزدیک به دو برابر یک اتومبیل استاندارد، مطابق با ۱۴۲۷ کیلوگرم وزن دارد. خودروی LP1200 حدود ۱۶۰ کیلوگرم از Super Trofeo سنگین‌تر و ۱۲۶ کیلوگرم از مدل Performante سبک‌تر است. مدل ارتقا یافته Huracan با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیروی پایینی مطابق با ۲۰۱۰ کیلوگرم تولید می‌کند. شرکت Zyrus بیش از ۶۰۰ قطعه را در این اتومبیل تغییر داده است.

سخنگوی شرکت مذکور در رابطه با اتومبیل جدید گفت: "این اتومبیل فوق‌العاده جاده‌ای است که می‌توان از آن مانند یک خودروی مسابقه‌ای استفاده کرد. این خودرو در حالت عادی نهایتا ۹۰۰ اسب بخار تولید می‌کند اما در صورت تمایل مالک اتومبیل، فرد می‌تواند با فعال کردن کلید مخصوص از نهایت پتانسیل LP1200 برخوردار شود".

گفتنی است؛ تنها ۱۲ مدل از اتومبیل فوق‌العاده Huracan با کمک شرکت Zyrus به خودروی LP1200 تبدیل خواهند شد. همچنین شرکت Zyrus برای ارتقای اتومبیل‌های مذکور ۷۳۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد. خریداران این اتومبیل‌ها همچنین می‌توانند با استفاده از قابلیت پیگیری سفارش از فرآیند ساخت خودرو مطلع شوند و قطعات استفاده شده در آن را بشناسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار