قائم مقام فروش ایران خودرو دیزل خبر داد:

۲ هزار دستگاه کامیون دست دوم بدون مجوز وارد کشور شده است

لیلاز گفت:برخی افراد ۲ هزار کامیون دست دوم بدون مجوز وارد کشور کرده اند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سعیدلیلاز قائم مقام فروش ایران خودرو دیزل با اشاره به جایگاه ایران در تولید و فروش خودروهای تجاری در دنیا، گفت: اصلی‌ترین تولیدکننده خودروی سنگین از دیرباز بودیم و ظرفیت تولید ۳۵ هزار خودرو را داریم. 

او بیان کرد: در ۲ شیفت توانستیم  ۲۰ هزار خودرو تولید کنیم. اکنون حتی در ترکیه همچین زنجیره تولیدی وجود ندارد. در سال ۱۳۸۸ ایران خودرو دیزل تاسیس شد که ۴ هزار و ۳۰۰ نیرو در آن مشغول فعالیت هستند.

لیلاز تشریح کرد: ۴ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال در این گروه صنعتی سرمایه گذاری شده است و قادر به تولید ۲ هزار و ۶۷۶ دستگاه در سال هستیم. بیش از ۱۰ تنوع محصول تولیدی در این گروه صنعتی داریم.

قائم مقام فروش ایران خودرو دیزل تشریح کرد: خریداری در ایران وجود ندارد که به این گروه صنعتی مراجعه کند و محصول مورد نظرشان را نداشته باشیم. این گروه صنعتی محصولات متنوعی دارد.

لیلاز تشریح کرد: در پایان سال ۹۶، ۴ درصد سهم بازار ایران به ایران خودرو دیزل می‌رسید و اکنون این گروه صنعتی همچنان لیدر تولید خودرو‌های تجاری است که نشان می‌دهد سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده ایم.

قائم مقام فروش ایران خودرو دیزل تشریح کرد: اگر ایران‌خودرو در این ۲، ۳ سال نتوانسته بود خود را تقویت کند این خریداران از کجا باید نیاز خود را تامین می‌کردند، ۲۰۰ درصد رشد تولید کامیون، ۶۴ درصد افزایش تولید مینی بوس، ۴۳ درصد افزایش تولید وانت و ۸۱ درصد افزایش تولید رشد نسبت به سال گذشته داشته ایم.

او تشریح کرد:در تولید کامیون و کشنده ۲۰۰ درصد نسبت به سال گذشته  رشد داشته ایم. اگر مسئله داخلی نداشته باشیم، می‌تواند بدون تردید به ۳۰ هزار دستگاه در سال برسیم. در حوزه ریالی از زیان ویژه بیرون آمده ایم.

او گفت: اکنون تمام موتورهایی که روی خودروهای تجاری استفاده می شود یورو ۴ است اما قول می دهیم که تمام موتور تا نیمه‌ اول سال آینده تمام موتورها یورو ۵ شود.

لیلازتشریح کرد: ۲ هزار دستگاه کشنده دست دوم وارد کشور شد که خود آقایان آن‌ را وارد کردند و ما آن را تایید نکردیم. بدون مجوز این تعداد خودرو وارد شده است.اجازه واردات خودروی دست دوم داده می شود اما قطعه دست ۲ نمی‌توان وارد کرد که‌ همین موضوع مشکل ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۱۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
ایران خودرو دیزل داره میسوزه که ماشین وارداتی ها دارن میان اتفاقا تا اخر دی ماه انشالله تکلیف پلاک هاشون روشن میشه و پلاک میشن این لیلانز میخواد کامیون های بنزشو با ۲میلیارد به مردم قالب کنه که داره جو سازی میکنه. برادر من قیمتت رو بیار پایین با کیفیت تولید کن که دیگه وارداتی در کار نباشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۱۷ دی ۱۳۹۹
٢٠٠٠ تا وارد كردن والا الان باراي مردم رو زمين مونده بود
Germany
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۷ دی ۱۳۹۹
عجب !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۹
قیمتهارابیارید پایین تاوارد نکنند
Germany
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۹
ماشینهای چینی که مشکل ترمز داشتند که کار لیلاز بود جان بسیاری از هموطنان ما را گرفت و باعث داغداری خانواده ها شان شد که باید جوابگو باشد از طرف دیگر هم وقتی برایش مهم نیست که خودرو ساخته میشود بدون کاتالیزاتور چه فاجعه ای در بر دارد که برایش اصلا اهمیت قائل نمیشود و حمایت هم میکند در صورتی که باعث بالا رفتن هزینه های شهروندان و درمان کشور را بالا میبرد اینکه اینطور خودنمائی میکند دلیلش هم برای جامعه روشن است و دیگر خودش و حزب کارگزاران به اصطلاح سازندگی دستشان نزد مردم پرواضح باز شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۹
یکی نیس بهش بگه که این ماشین چینی هایی که ایران خودرو دیزل می سازه به درد کار نمی خورن؟؟؟ یه مشت ماشین بی کیفیت میسازن و ادعاشون بیشتر از کارخونه بنز هست.
آخرین اخبار