ماجرای تفنگ پلاستیکی در فردیس لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری باند سارقان مسلح که با استفاده از سلاح گرم اقدام به خفت گیری و سرقت از شهروندان می کردند، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان با شیوه زورگیری در مناطق مختلف شهر فردیس، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان با ابتدا با سوار کردن سوژه های خود به عنوان مسافر در میانه راه با تهدید سلاح سرد و سلاح گرم قلابی اقدام به سرقت لوازم شخصی و با ارزش مالباختگان می کردند.

فرمانده اتظامی شهرستان فردیس گفت: در ادامه با تلاش های شبانه روزي، انجام اقدامات پلیس وگشت زنی های مستمر در مناطق وقوع سرقت یکی از متهمان شناسایی شد که با انجام تحقيقات محلي سرانجام مشخص شد که نامبرده به جرم سرقت توسط پلیس آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران دستگیر و روانه زندان شده است.

سرهنگ جنتی با بیان این که با هماهنگی مقام قضایی متهم از زندان به پلیس آگاهی فردیس منتقل و تحقیقات پلیسی پیرامون سرقت ها آغاز شد، گفت: متهم در بازجویی های اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با نصب پلاک های سرقتی برروی خودروی پرايد یکی از همدستانش با سوار کردن شهروندان در محل های خلوت و کم تردد، اقدام به خفت گيری با تهدید سلاح سرد و سلاح گرم قلابی می کردند.

او با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و سلاح گرم قلابی از مخفیگاه متهم، افزود: در ادامه مخفیگاه سه همدست دیگر این سارق حرفه ای در شهر فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.