رحمان رضایی:

اگر داوری‌های ما عادلانه انجام می‌شد، جایگاه ذوب آهن در صدر جدول بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از باخت مقابل تراکتور گفت: تا انتهای فصل زمان زیادی باقی مانده است و اگر تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم می‌توانیم به جایگاه اصلی خود برگردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از بازی مقابل تیم تراکتور در کنفرانس خبری حاضر شد و بیان کرد: ما در نیمه اول سعی کردیم تیم حریف را پرس کنیم، اما شرایط طوری بود که در نیمه دوم برای جبران گل خورده، شرایط بسیار سختی داشتیم. باید اشتباهاتمان را در بازی‌های پیش رو کم کنیم تا تیم فوتبال ذوب آهن از این شرایط خارج شود.

رضایی ادامه داد: ما می‌توانیم تیم را کامل کنیم و به شرایط خوب خود برگردیم، اما به شرطی که از موقعیت‌های خود درست استفاده کنیم. مسئولیتمان را درست انجام ندادیم و همین باعث شد گل دوم را بخوریم. تا انتهای فصل زمان زیادی باقی مانده است و اگر تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم، می‌توانیم به جایگاه اصلی خود برگردیم.

او در پایان عنوان کرد: اشتباهات داوری زیاد بود و اگر در بازی‌های ما داوران قضاوت‌های عادلانه داشتند، تیم فوتبال ذوب آهن جزء ۳ تیم اول جدول بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار