معجزه فوتبال در زندگی پسربچه لبنانی فیفا را شگفت‌زده کرد + فیلم

فوتبال بازی کردن به حدی در زندگی پسربچه ۷ ساله لبنانی تاثیر گذاشت که فیفا را به ابراز تعجب و واکنش واداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید ما تا به امروز فکر می‌کردیم فوتبال تنها به گل‌های نادر و غیرطبیعی ختم می‌شود که هر از گاهی در استادیوم‌ها اتفاق می‌افتد.اما اشتباه فکر می‌کردیم؛ وب سایت فیفا درباره «معجزه پزشکی» که برای کودک لبنانی به نام «حسین قاووق» رخ داده صحبت و ثابت کرد که این بازی زیبا می‌تواند معجزه کند.

حسین از ۳ سالگی به بیماری سرطان خون مبتلا شد و کرونا هم در نوامبر گذشته او را درگیر خود کرد. اما فوتبال بازی کردن نقش مهمی در بهبودی او داشت و او را به یک سمبل برای هواداران و بازیکنان تیم محلی «نجمه» لبنان تبدیل کرد.

وب سایت فیفا که از آنچه برای حسین اتفاق افتاده متعجب شده بود، مصاحبه‌ای به زبان انگلیسی با او انجام داد و آن را «لذت بردن از انرژی مثبت فوق العاده» توصیف کرد.

این کودک ۷ ساله گفت: "فوتبال در مسیر درمان سرطان بسیار به من کمک کرد و ۴ سال به کمک آن وخیم‌ترین بیماری را پشت سر گذاشتم تا اینکه بهبود یافتم. بعد از آن به ویروس کرونا مبتلا شدم ارادتم به فوتبال باعث شد عزمی راسخ برای مبارزه با بیماری داشته باشم، زیرا من زمانی که در بیمارستان بستری بودم، قادر به تماشای مسابقات نبودم و این امر من را تشویق کرد تا برای بهبودی مبارزه کنم".

حسین قاووق افزود: "دو سال پیش با پدرم سفری فراموش نشدنی به پایتخت اسپانیا داشتیم و با بازیکنان تیم مورد علاقه خود رئال مادرید و کریستین رونالدو ستاره درخشان پرتغالی آن دیدار کردم و در مسافرتی ۶ روزه از همه بازیکنان خواستم روی توپم را امضا کنند. همچنین یکی از بازی‌های این تیم را در اسپانیا از نزدیک مشاهده کردیم و رونالدو خوشحالی گل اول را دقیقا مقابل من انجام داد".


بیشتر بخوانید


او پس از بازگشت از اسپانیا با چهار سال درمان و ۱۴۶ جلسه درمانی توانست سرطان را شکست دهد، اما به بیماری همه گیر کووید-۱۹ مبتلا شد و فقط برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست مشهور مثل مسی این بیماری را نیز پشت سر گذاشت.

معجزه فوتبال در زندگی پسربچه لبنانی فیفا را شگفت‌زده کرد + فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۳:۴۴ ۲۰ دی ۱۳۹۹
با روحییه بالایی که این کوچلو داره حتما مرد بزرگی خواهد شد کودکان تان را دریابید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۷ دی ۱۳۹۹
بالا بردن روحيه = پيروزي
آخرین اخبار