نیک سرشت: ۵ تیم مختلف را روانه لیگ تکواندو کرده ایم/ مخالفانمان مدارک منفعت طلبی ما را ارائه کنند

مدیر اجرایی باشگاه تکواندوی فتح صدر البرز درباره شرایط این تیم در لیگ تکواندوی امسال توضیحاتی داد.

کاظم نیک سرشت مدیر اجرایی باشگاه تکواندوی فتح صدر البرز در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هدف این تیم در لیگ تکواندوی آقایان بیان کرد:  عشق و علاقه باعث حضور ما در لیگ است. لیگ هم بستر مناسبی است تا  نشاط را  بین جوانان این مرز و بوم زنده نگه داریم و ورزشکاران مستعد و نخبه را به بالاترین سطح کشور و  جهان معرفی کنیم.

قهرمانی تیم ما به چند فاکتور مهم وابسته بود

نیک سرشت درباره نتیجه گیری تیمش در لیگ برتر تکواندوی بانوان سال گذشته بیان کرد:  از بدو استارت کار  جلسات متعددی را برگزار کردیم و روی چند محور مهم تاکید داشتیم. رعایت احترامات نسبت به همدیگر که بازیکنان در مسیر‌های غیرمتعارف قرار نگیرند، از اصلی‌ترین خطوط قرمز تیم ما بود. تلاش کردن کنار یکدیگر، اشرافیت محیطی نسبت به تمام موارد و موضوعات، توجه به قهرمانان و کادر فنی، ترسیم برنامه‌ها متناسب با شرایط و اجرایی کردن تمامی آن ها باعث قهرمانی تیم ما شد. در تیم ما انصاف و عدالت رعایت شد و هر جا که این ۲ مورد رعایت شود، موفقیت حاصل می‌شود.

۵ تیم مختلف را روانه لیگ تکواندو کرده ایم

مدیر اجرایی باشگاه تکواندوی فتح صدر البرز درباره حضور تیم تازه وارد این باشگاه با نام" رتآا" در لیگ تکواندوی بانوان بیان کرد: پیرامون جلسه با مدیر عامل باشگاه و تاکید او برای سرمایه گذاری در بخش پایه و حمایت از این رده ها، بررسی‌های لازم و اقدامات میدانی را دنبال کردیم و با کمک افراد با تجربه در کمتر از ۳ ماه تیم هایمان را در رده‌های مختلف و لیگ‌های بانوان و آقایان تشکیل دادیم و در حال حاضر در بخش نوجوانان و بزرگسالان در رده بانوان و آقایان ۵ تیم در لیگ داریم. تیم " رتآا" هم به زودی کادر فنی خود را خواهد شناخت.

مخالفانمان مدارک منفعت طلبی ما در تکواندو را ارائه کنند

او در پاسخ به این سوال که شائبه منافع شخصی این تیم در لیگ تکواندو مطرح شده است، بیان کرد: برخی‌ها  لطف دارند و این مسائل را مطرح می کنند. خیلی خوشحال می‌شوم منفعت شخصی که از آن بهرمند شده ایم را برخی‌ها مستند کنند که همه بدانند. ما فقط منافع ملی را مدنظر قرار داده ایم و تنها هدفمان کمک به رشد تکواندو و همچنین معرفی استعداد‌های بالقوه تکواندو ایران است. تمامی باشگاه‌ها جزو اموال فدراسیون تکواندو هستند و همه در یک جمع صمیمی  می‌توانیم بهترین اتفاقات را برای تکواندو ایران رقم بزنیم.

حضور مربیان ملی در تیم‌های باشگاهی با رعایت ضوابط مشکلی ندارد

مدیر اجرایی باشگاه تکواندوی فتح صدر البرز درباره حضور مربیان ملی در باشگاه‌ها در سال منتهی به المپیک اظهار کرد: من سیاست گذار نیستم و فدراسیون با توجه به شرایط حاکم و حساسیت‌هایی که مشاهده کند تصمیمات را لحاظ  خواهد کرد. این که آیا به کار گیری مربیان ملی در سطح باشگاه‌ها در حال حاضر موجه است یا نه، در حوزه تشخیص من نیست. نحوه به کار گیری مربیان ملی هم نیازمند ضوابطی است. اما وقتی برنامه‌ها و ساختار در یک باشگاه به درستی تعریف و اجرا شود، می‌توان بهترین خروجی را با مربیان ملی لحاظ کرد. ما سال گذشته با یک مربی جوان و غیر ملی توانستیم با به کار گیری اقدامات صحیح و بدون حتی یک باخت سکوی قهرمانی را کسب کنیم.

در عقد قرارداد‌ها سعی کردیم عدالت را رعایت کنیم

نیک سرشت در مورد نحوه انعقاد قرارداد‌ها و سیر کند افزایش رقم قرارداد‌ها در لیگ تکواندو اظهار کرد: باشگاه  ما در نحوه تنظیم قرارداد‌ها نسبت به کادر فنی و قهرمانان، با توجه به شرایط موجود عدالت را رعایت کرده است. چند کار بسیار خوب در بخش مدیریت مالی باشگاه صورت گرفته است که  تنظیم در نوع قرارداد به صورت محضری با ارقامی در شأن همگی  قهرمانان، بورسیه کردن نخبه‌ها از رده نوجوانان، در نظر گرفتن منابع مالی برای مربیان سازنده و مظلومی که دیده نمی‌شوند و  اختصاص ۵ درصد از قرارداد مالی قهرمانان برای این مربیان از جمله این اقدامات هستند. در بخش آقایان و بانوان رقم قرارداد‌ها نزدیک به هم است و عدالت را رعایت کرده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار