شهلایی: انتخابات فدراسیون اسکی را مهندسی کردند/ نظریان کفش اسکی به پا نکرده است

کاندیدای انتخابات فدراسیون اسکی نسبت به انتخاب نظریان به عنوان رئیس این فدراسیون انتقاداتی مطرح است.

جواد شهلایی کاندیدای  انتخابات ریاست فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار کرد:  متاسفانه بعد از ۴ سال انتظار و گله مندی خانواده اسکی از مدیریت قبلی در نهایت انتخابات  این رشته ورزشی برگزار شد. به هر حال کاندیدا‌ها همه تلاش خود را کردند تا نظراتشان را ارائه بدهند و من هم جدا از این مجموعه نبودم، اما متاسفانه طوری انتخابات را مهندسی کردند که دوستان نزدیک به من اعلام کردند  که با آن‌ها تماس گرفتند تا به نظریان رای بدهند.  

پیشنهادات واهی به روسای هیئت های اسکی دادند 

او ادامه داد: شاید نظریان در جا‌های دیگر بتواند موفق باشد، اما او کفش اسکی هم پایش نکرده است. اسکی ورزش حرفه‌ای و تخصصی است و هر مدیری که به فضا و محیط فعالیت خود اشراف نداشته باشد به طور حتم القای دیگران را اعمال می‌کند. من به عنوان خدمتگزار دوست دارم ورزش کشورمان توسعه پیدا کند. مدیری که وضعیت حوزه فعالیت خود را نداند به طور حتم موفق نخواهد شد و آن‌هایی که رئیس جدید را انتخاب کردند اجازه نخواهند داد او موفق شود؛ بنابراین من تاسف می‌خورم که معاون توسعه قهرمانی ورزش و مدیر قبلی فدراسیون اسکی به صورت شبانه روز  شماره تلفن هیئت‌های اسکی  شهرستان‌ها را پیدا کردند و  شنیدم به روسای هیئت‌ها   پیشنهادات واهی دادند.  

انتخاب نظریان به عنوان رئیس فدراسیون اسکی به ضرر ورزش کشورمان است 

شهلایی گفت: انتخابات فدراسیون اسکی را طوری مهندسی کردند که همه هیئت‌های استان‌ها و اعضای مجمع به  نفری که یک روز سابقه اسکی ندارد و یک نفر او را نمی‌شناسد رای دادند. همچنین پسر عیسی ساوه شمشمکی دبیر فدراسیون اسکی با جسارت می‌گوید که ما نظریان را نمی‌شناسیم و  شهلایان اصلح‌ترین فرد برای ریاست فدراسیون است. خانواده اسکی این موضوع را اذعان می‌کنند، اما متاسفانه امروز اتفاقی رخ داد که نباید می‌افتاد. به نظرم انتخاب نظریان به زیان ورزش کشورمان است و دور از جوانمردی و روحیه ورزشی است؛ بنابراین آرزو می‌کنم که وزارت ورزش وجوانان راهکار‌های خوبی را برای انتخابات اتخاذ کند و همان گونه که در انتخابات ریاست جمهوری مناظره می‌گذارند در ورزش هم این کار را انجام بدهند.

 وزارت ورزش به جامعه ورزش خیانت کرده است 

او افزود: به هر حال کاندیدای انتخابات فدراسیون ورزشی نمی‌تواند در ۱۰ دقیقه برنامه‌های خود را ارائه بدهد. اگر مناظره می‌گذاشتند و ما مقابل یکدیگر قرار می‌گرفتیم در آن صورت بیشتر می‌توانستیم از برنامه‌های خود دفاع کنیم. هر کس اختیار فردی را بگیرد خیانت کرده است و  طبق سخنان رسول اکرم در صورتی که به فرد ناشایستی رای داده شود در آن صورت رای دهندگان به خدا، پیامبر و مومنان خیانت کردند. اگر معنی و مفهوم خیانت را می‌دانید در آن صورت وزارت ورزش به جامعه ورزش خیانت کرده است.  

شهلایی درباره برگزاری جلسه دبیر کل فدراسیون اسکی قبل از مجمع انتخاباتی گفت: دبیر فدراسیون اسکی و رئیس اسبق این فدراسیون در طول ۲ ماه اخیر مدام  با هیئت‌های ورزشی تماس می‌گرفتند و  با  اعضای هیئت‌های اسکی هم در هتل  تا ساعت ۱۲ شب گذشته  لابی  کردند و اجازه ندادند که هیچ کس به آنجا ورود کند. با توجه به اینکه وزارت ورزش و فدراسیون اسکی نیرو‌های تدارکاتی و حراستی دارند در نهایت می‌توانستند با آن نیرو‌ها امنیت هتل را اداره کنند. همچنین  دبیر اسکی که در طول ۴ سال تلاش خود برای ماندن کرد موفقیت آمیز بوده است.  

او گفت: من از انتخاب نظریان  برای ریاست فدراسیون اسکی ناراحت نیستم بلکه ناراحتی ام از عملکرد غیر ورزشی و غیر تخصصی رئیس جدید فدراسیون است. کسی که تخصصی در یک رشته ورزشی ندارد در نهایت نمی‌تواند موفق شود، اما من برای نظریان آرزوی موفقیت می‌کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار