گران‌ترین هدفون جهان از جنس طلا و چرم تمساح!

هدفون طلایی Apple AirPods Max به عنوان گران قیمت‌ترین هدفون جهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک لوکس روسی خاویار از راه‌اندازی نسخه ویژه‌ای از هدست بی‌سیم Apple AirPods Max با روکش طلای خالص خبر داد. این هدست از طلای خالص و چرم تمساح ساخته شده است. کارشناسان قیمت این هدست Apple AirPods Max را در حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار پوند تخمین زده‌اند.

این نسخه ویژه از هدفون‌های بی‌سیم در اواخر سال ۲۰۲۱ در دو رنگ سفید و مشکی و در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. نسخه مجلل اپل AirPods Max از طلای خالص ۱۸ عیار ساخته شده است که دارای چرم براق و دو حلقه طلای ۱۸ عیار با نوشته‌های خاویار روی آن‌ است.


بیشتر بخوانید


این شرکت روسی هنگام خرید نسخه طلایی هدفون بی‌سیم AirPods Max، علاوه بر تحویل رایگان به هر نقطه از جهان، ۱ سال گارانتی و یک مشاور شخصی برای طرف مورد معامله اختصاص می‌دهد. در دسامبر گذشته اپل هدست بی‌سیم AirPods Max را با یک طراحی متمایز  همراه با قاب فولاد ضد زنگ و قابلیت چرخش در انتهای هدست به بازار عرضه کرد. هدفون بی‌سیم Apple AirPods Max از قابلیت حذف نویز برخوردار است و نسخه رسمی این شرکت در پنج رنگ مختلف سیاه، خاکستری ، نقره‌ای، صورتی، آبی و سبز در دسترس قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پنجعلی معمولی از دیار باقی
۱۸:۳۶ ۱۹ دی ۱۳۹۹
به جهندم....
بخوابونم دهنت؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
به درک
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۰:۴۶ ۱۹ دی ۱۳۹۹
آهنگ گوش میدیم که چند لحظه مشکلامونو فراموش کنیم، دیگه مهم نیس چه رنگیه و جنسش چیه
آخرین اخبار