ویدئویی از فرزندان شهدای مدافع حرم افغانستانی منتشر شده که در آن از ارادتشان به سردار شهید قاسم سلیمانی می‌گویند و برای ایشان ابراز دلتنگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با ورود گروه تروریستی داعش به سوریه و عراق و آغاز جنگ در این کشور‌ها نیروی قدس سپاه پاسداران به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) وارد این کشور‌ها شده و به جنگ با تکفیری‌ها پرداختند.

در کنار نیرو‌های ایرانی، سربازانی از کشورهای افغانستان و پاکستان نیز در بین مدافعان حرم بودند و شهدای بسیاری را نیز تقدیم کردند، نیرو‌های افغانستانی مدافع حرم به تیپ فاطمیون معروف بودند.


بیشتر بخوانید


سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خانواده‌ها و فرزندان شهدا علاقه داشتند و بار‌ها با آن‌ها دیدار می‌کردند. به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها ویدئویی از فرزندان شهدای تیپ فاطمیون منتشر شده که از احساسشان به حاج قاسم می‌گویند و از طرف سردار سلیمانی هم هدایایی را دریافت می‌کنند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۴۹ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سلام بر شهدای فاطمیون افغانستان _زینبیون پاکستان_حشدالشعبی عراق وحزب الله لبنان وشهدای سوریه و...
Iran (Islamic Republic of)
وحید رحیمی
۱۸:۲۶ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام بر نیرویها پر افتخار فاطمیون زینبیون که شهامت نشان دادن وشعیه پودن پیروی مکتب امام جعفر صادق را ثبات کردند .و سلام ودورد خدا بر سردار پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم..
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۲ ۱۹ دی ۱۳۹۹
روح بلند مرتبه و مطهر و ملکوتی سردار دلها و جمیع شهدا شاد باد سعی کنید همیشه از فرزندان شهدا ایتام شهدا و دیگر ایتام نیازمند دیدن کنید باروی باز و لبخند و برایشان کادو ببرید و مشکلاتشان را حل و فصل کنید که هم خیر دنیا را دارید هم خیر آخرت و شفاعت شهدا و صدیقین را درپیشرو دارید .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام بر شهدا
سلام بر شهدای فاطمیون
Iran (Islamic Republic of)
ALI
۲۰:۳۵ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام بر فاطمییون دلاور غیروطنی که گردروی کفشاشون به خاطر حفظ حریم آل الله راطوتیای چشمانمان کنیم.موافقم بانظر قبلی چون آرمان و هدفمان یکیست.تمام قد به احترامشان ایستاده و هزاران با سرتعظیم فرو می آورم خدا به خانواده و فرزندا وبازماندگانشون صبری جمیل و اجری جزیل عنایت بفرماید.انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
تو عادت به تعظیم بله قربانگویی داری تعظیم کن افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۸ دی ۱۳۹۹
ای کاش و ای کاش ذره ای از این معرفت سردار دلها را مسئولین مملکتی داشتند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
به خانواده های شهدای تیپ فاطمیون می بایستی شهروندی جمهوری اسلامی ایران داده شود این افراد برای اسلام و ایران خون داده اند و حق ایرانی بودنشان از آن لندن نشین های وطن فروش بسیار بسیار بیشتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۹
تونمیگفتی تابعیت داده شد خیالت راحت
آخرین اخبار