لزوم استانداردسازی و توسعه فرودگاه بندرماهشهر

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر فرودگاه را یکی از عوامل توسعه و پیشرفت هر منطقه دانست و گفت: استانداردسازی و توسعه فرودگاه این شهرستان امری الزامی است.

شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: وجود فرودگاه در هر منطقه یکی از عوامل توسعه و پیشرفت آن محسوب می‌شود، اما باید با در نظر گرفتن سایر جوانب و تمهیدات لازم فرودگاه ایجاد شود تا موجب بروز معضلات و حوادث ناگواری نگردد.

او افزود: برهمین اساس باتوجه به اعلام نیاز اضطراری سازمان هواپیمایی کشوری که جدیداً فرودگاه بندرماهشهر را از وزارت نفت تحویل گرفته، تصمیم بر آن گرفتیم تا با حضور مسئولان مربوطه جلسه‌ای را جهت بررسی استانداردسازی و راهکار‌های توسعه فرودگاه شهرستان را صورت دهیم.

صدیقی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با اتخاذ تمیهدات لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط از جمله آبفا، شهرداری، توزیع برق، انتقال نیرو، وزارت نفت، مخابرات و سازمان هواپیمایی کشوری و بررسی و ارائه طرح کارشناسی شده در مدت زمان تعیین شده ۲ هفته‌ای، نسبت به استاندار سازی و راهکار‌های توسعه فرودگاه بندرماهشهر گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.