جمع آوری بیش از ۶۰۰ تن زباله طی شبانه‌روز در کلانشهر کرمانشاه

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : ۶۰۰ تا ۸۰۰ تن زباله به صورت سنتی و مکانیزه طی شبانه‌روز در کلانشهر جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن مرادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : در حوزه خدمات شهری با ترسیم یک برنامه راه، هماهنگی لازم را در راستای ارائه خدمات مطلوب با نهاد‌های خدمات شهری داریم.

او در خصوص بحث جمع‌آوری زباله،گفت : زباله در اکثر کلانشهر‌های کشور در یک نوبت جمع آوری می‌شود، اما زباله را در سه شیفت کاری در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه به جمع‌آوری ۶۰۰ تا ۸۰۰ تن زباله به صورت سنتی و مکانیزه طی شبانه‌روز در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تقریبا یک‌هزار و ۲۵۰ هکتار از کرمانشاه فرسوده است که قابلیت تردد ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله را ندارند و به صورت سنتی جمع‌آوری می‌شود.

او با اشاره به وجود ۶ هزار مخزن مکانیزه در سطح شهر، افزود: ساخت ۲ هزار مخزن دیگر را نیز در برنامه داریم که علاوه بر این جمع‌آوری به صورت مکانیزه، ماشین‌آلاتی هم به صورت سنتی جمع‌آوری زباله را برعهده دارند.

مرادی با بیان اینکه برای جمع‌آوری زباله از بخش خصوصی هم کمک گرفتیم، ادامه داد: جمع‌آوری زباله نیازمند همکاری شهروندان است، شهروندان کمک کنند و شهر را متعلق به خود بدانند.

او گفت: اکثر شهروندان هر ساعتی از روز را بیرون می‌آیند زباله‌ها منزل را برای انداختن در مخزن به همراه خود می‌آورند که باید در این راستا فرهنگ‌سازی شود که زباله در ساعتی مشخص بیرون آورده شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.