تامین شکر خراسان رضوی از محل موجودی واحد‌های تولیدی

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شکر مورد نیاز خراسان رضوی از محل موجودی واحد‌های تولیدی با اولویت صنف و صنعت تامین می‌ شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی غفوری مقدم معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره تامین شکرخراسان رضوی در جلسه کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: براساس مصوبات جدید ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم شکر در کارخانه ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین و مسئولیت تامین شکر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی  به کارخانه‌های قند واگذار شده است.

او افزود: واحد‌های تولیدی استان شکر مورد نیاز در بخش‌های مختلف را از محل موجودی خود و با رعایت قیمت مصوب و اولویت صنف و صنعت تامین می‌کنند و هم‌اینک مشکلاتی در تامین شکر بخش صنفی استان به وجود آمده است که باید نیاز آن‌ها توسط واحد‌های تولیدی داخل و خارج استان تامین شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: به منظور تامین نیاز شکر بخش خانوار نیز، سهمیه جدیدی توسط ستاد تنظیم بازار کشور به خراسان‌رضوی اختصاص یافته است که در حال پیگیری برای جذب و بسته‌بندی آن هستیم.
 
انتها ی پیام/ ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.